Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΤΡΩΝΗΣ | 23 Απριλίου 2020, 11:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αντικατάσταση του μαθήματος Κοινωνιολογία θεωρώ ότι είναι στη λάθος κατεύθυνση. Προτείνω την παραμονή του μαθήματος Κοινωνιολογία καθότι συνδέονται πολλές Σχολές με την Κοινωνιολογία (Ψυχολογία, Ανθρωπολογία, Πολιτικές Επιστήμες και Εγκληματολογία) και προτείνω επίσης ενίσχυση των ωρών του ΒΑΚΕ Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών καθώς έχει πολύ ενδιαφέρον αντικείμενο και περιεχόμενο για τους μαθητές (το λένε συνεχώς τα ίδια τα παιδιά σε μάς κάθε μέρα) και έναν εξαιρετικό βιβλίο πρότυπα του οποίου έπρεπε να ήταν και τα νέα βιβλία της Κοινωνιολογίας και Πολιτικής Παιδείας. Διαφωνώ με την σύνδεση του μαθήματος Πολιτικής παιδείας με ερευνητικές εργασίες το μάθημα μπορεί να γίνει και εργαστηριακά με ερευνητικές αλλά όχι μόνο ελοχεύει ο κίνδυνος να απαξιωθεί ή να γίνει ένα δεύτερο Προτζεκτ για να βγάλουν καλό βαθμό τα παιδιά. Εξετάστε τον νομοσχέδιο Αρβανιτόπουλου και το μάθημα «Στοιχεία Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών» που ήθελε να φέρει το τότε νομοσχέδιο ιδέα πρόταση