Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κ. Κωνσταντάρας | 23 Απριλίου 2020, 11:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει όχι μόνο, όπως αναφέρεται σε παραπάνω σχόλιο, να παρασχεθεί η δυνατότητα να διαλέγει από 2η δέσμη Ιατρικές ή Πολυτεχνικές αλλά θα πρέπει να δίνεται και δυνατότητα πρόσβασης με Μαθηματικά αντί της Βιολογίας στις Ιατρικές σχολές. Παλιότερα η επιλογή του "Πρακτικού" περιλάμβανε Φυσικοχημεία, Μαθηματικά και Έκθεση με γιατρούς 50 και άνω που διαπρέπουν. Σημειώνω ότι για την εισαγωγή στην ιατρική σχολή του πανεπιστημίου της Οξφόρδης γίνεται αποδεκτή εναλλακτικά Βιολογία ή Φυσική ή Μαθηματικά, με απαραίτητη τη Χημεία (Chemistry and at least one of Biology, Physics or Maths, πηγή https://www.themedicportal.com/application-guide/choosing-a-medical-school/what-a-levels-do-you-need-to-be-a-doctor/). (Η συγκεκριμένη ιατρική σχολή κατατάσεται πρώτη στην παγκόσμια κατάταξη ιατρικών σχολών, πηγή https://www.timeshighereducation.com/student/best-universities/best-universities-medicine).