Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΔΔ | 23 Απριλίου 2020, 11:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε ένα εκπ/κό σύστημα που η αξία των γνωστικών αντικειμένων σχετίζεται (δυστυχώς) αποκλειστικά με τη σύνδεση τους με το θεσμό των πανελλαδικών εξετάσεων, η Κοινωνιολογία πρέπει να έχει θέση και ρόλο ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα. Παραθέτω κάποιους από τους λόγους: 1. σχετίζεται με την πλειοψηφία των σχολών της συγκεκριμένης κατεύθυνσης 2. βελτιώνει την επίδοση των μαθητών στην έκθεση 3. λόγω του εύρους της θεματολογίας της λειτουργεί ως ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα σε γνώσεις που έχουν αποκτηθεί από άλλα μαθήματα 4. συμβάλλει στη διαμόρφωση ενεργών και κριτικά σκεπτόμενων ατόμων 5. βοηθάει το άτομο να γνωρίσει τον εαυτό του και τον κόσμο στον οποίο ζει 6. βοηθάει το άτομο να κατανοήσει το γεγονός ότι είναι προϊόν αλλά και δημιουργός της κοινωνίας 7. είναι ένα μάθημα το οποίο το έχουν αγαπήσει τα παιδιά και έχουν γοητευθεί από αυτό 8. η παρουσίαση οικείων για τα παιδιά ζητημάτων της καθημερινότητας υπό το πρίσμα της κοινωνιολογικής - επιστημονικής προσέγγισης έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον τους 9. έχει τόσο χρηστική αξία όσο και θεωρητική αξία