Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη Γεωργία Π. | 23 Απριλίου 2020, 11:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Κεραμέως, αγγλικά ή υποστήριξη χρειάζονται τα παιδιά στο Νηπιαγωγείο; Αν ο σκοπός σας είναι η παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης σίγουρα δεν θα αλλάζατε τον αριθμό των μαθητών έως και 27. Η γνώση στο Νηπιαγωγείο προσεγγίζεται ολιστικά και δεν κατακερματίζεται με διακριτά αντικείμενα. Φροντίστε να εστιάσετε στις πραγματικές ανάγκες των παιδιών, και ο σχεδιασμός των αλλαγών που σχεδιάζετε να αφορά την ικανονοποίηση αυτών, και όχι συντεχνιακών συμφερόντων και νόμων της αγοράς. Το Νηπιαγωγείο που θέλουν γονείς και εκπαιδευτικοί το μετατρέπετε κάπως έτσι: Πρώτος μήνας στο Νηπιαγωγείο, μία Νηπιαγωγός με 27 παιδιά, τα 6 βιώνουν πιο έντονα ακόμα τον αποχωρισμό από το σπίτι, τα 2 αντιμετωπίζουν μια μη διαγνωσμένη μαθησιακή δυσκολία και δεν έχουν καταφέρει ακόμα να ενταχθούν στην ομάδα, άλλο 1 βρίσκεται στο φάσμα του αυτισμού και υποφέρει σε ένα περιβάλλον ασφυκτικά γεμάτο ερεθίσματα, άλλα 5 που ακόμα δεν αυτοεξυπηρετούνται (δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν μόνα τους την τουαλέτα, δεν ξέρουν να ανοίξουν την τσάντα ή το μπουκάλι από το νερο) και μέσα σε όλα αυτά μια καθηγήτρια Αγγλικών να τους ρωτάει "What colour is this? What's your name?" Αυτό θέλετε; Τότε θα πρέπει να είστε έτοιμοι για τις συνέπειες που θα σας τις θυμίζουμε εκπαιδευτικοί και γονείς.