Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικόΣχόλιο του χρήστη Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στα ΠΠΣ κατόπιν αξιολόγησης μέσω ΔΕΠΠΣ | 23 Απριλίου 2020, 11:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, Αξιότιμη κυρία Υφυπουργέ η παρούσα επιστολή αποστέλλεται εκ μέρους των εκπαιδευτικών, οι οποίοι, ανταποκρινόμενοι στην πρόσκληση 944/ΔΕΠΠΣ/18-6-2018 για την κάλυψη των λειτουργικών κενών σε Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία (ΠΠΣ) με εκπαιδευτικούς αυξημένων προσόντων, όπως ορίζεται από την παρ. 6 του άρθρου 33 του ν. 4386 ΦEK 83/A/11.5.2016, αξιολογηθήκαμε σύμφωνα με τα κριτήρια της Υπ. Απόφασης Φ.361.22/116672/Δ1 (ΦΕΚ 2788/Β΄/15-10-2012) (με εξαίρεση τη διενέργεια της συνέντευξης) και τοποθετηθήκαμε με απόσπαση διάρκειας ενός έτους στα ΠΠΣ για τη σχολική χρονιά 2018-2019. Ακολούθως, με την Υπ.Απόφαση με Αρ.Πρωτ. 178126/Δ6/14-11-2019/ΥΠΑΙΘ ανανεώθηκε η απόσπασή μας για το τρέχον σχολικό έτος 2019-2020, καλύπτοντας έγκαιρα πολλά από τα υπάρχοντα λειτουργικά κενά των ΠΠΣ, πριν τη διενέργεια της διαδικασίας γενικών αποσπάσεων και κάλυψης λειτουργικών κενών μέσω των ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ. Πολλοί από εμάς υπηρετούμε σε ΠΠΣ περισσότερα από δύο έτη, εφόσον ήδη από το 2015 καλύπτουμε στην ουσία οργανικά κενά και πάγιες ανάγκες σε διδακτικό προσωπικό των σχολείων αυτών (εξαιτίας συνταξιοδοτήσεων, αποχώρηση υπηρετούντων με θητεία λόγω ανάληψης θέσης ευθύνης, παραιτήσεων, κλπ.). Συνεπώς, πολλοί από εμάς έχουμε περάσει από την διαδικασία της αξιολόγησης για απόσπαση μέσω ΔΕΠΠΣ περισσότερες από μία φορές. Όλοι εμείς αποτελούμε πλέον αναπόσπαστο τμήμα του ανθρώπινου δυναμικού του ΠΠΣ στο οποίο υπηρετούμε και συμβάλλουμε ενεργά στην ενίσχυση της ακτινοβολίας του σχολείου μας ως φορέα αριστείας και καινοτομίας. Στην ουσία δεν διαφέρουμε από τους συναδέλφους μας που υπηρετούν με καθεστώς πενταετούς θητείας (με παράταση θητείας τα τελευταία δύο έτη) ούτε ως προς τα τυπικά προσόντα, ούτε ως προς την εξοικείωση με τις διαδικασίες που προάγουν τους σκοπούς και τους επιμέρους στόχους των ΠΠΣ. Για τους παραπάνω λόγους θεωρούμε ότι θα ήταν δίκαιο να ενταχθούμε στο ίδιο καθεστώς με τους συναδέλφους μας που τελούν υπό παράταση πενταετούς θητείας και να αξιολογηθούμε μαζί με αυτούς για την απόκτηση τετραετούς θητείας, σύμφωνα με το νέο νομοσχέδιο που κατατέθηκε σήμερα. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν το γεγονός ότι στον αρχικό νόμο για τα ΠΠΣ (Νόμος 3966/2011 - ΦΕΚ 118/Α/24-5-2011 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 329 του Ν.4072/2012) είχαν οριστεί μεταβατικές διατάξεις για την προσαρμογή στο νέο νομοθετικό πλαίσιο στις οποίες συμπεριλαμβάνονταν επί ίσοις όροις τόσο οι τότε οργανικά ανήκοντες όσο και οι αποσπασμένοι στα τότε πειραματικά σχολεία, θεωρούμε ότι θα πρέπει και εμείς αντίστοιχα να λάβουμε μια ανάλογη αντιμετώπιση. Συγκεκριμένα: «Άρθρο 329: ιβιβ) Η παράγραφος 5 του άρθρου 51 αντικαθίσταται ως εξής: 5. Οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν κατά το σχολικό έτος 2011 2012 στα Π.Π.Σ., είτε στην οργανική τους θέση είτε με απόσπαση είτε με θητεία, συνεχίζουν να υπηρετούν σε αυτά έως και τη λήξη του σχολικού έτους 2012 2013, ύστερα από αίτησή τους που υποβάλλεται στη Δ.Ε.Π.Π.Σ. το αργότερο έως την 30.6.2012, και κατά τη λήξη του αξιολογούνται από τη Δ.Ε.Π.Π.Σ. με βάση τα κριτήρια της παραγράφου 3 του άρθρου 48.». Πολλοί από τους συναδέλφους μας που υπηρετούν στα ΠΠΣ σήμερα υπήρξαν αποσπασμένοι σε αυτά το 2012, όταν αξιολογήθηκαν μαζί με τους οργανικά ανήκοντες για την απόκτηση πενταετούς θητείας. Οι εκπαιδευτικοί που σήμερα υπηρετούν ως αποσπασμένοι στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία καλύπτουν επί σειρά ετών οργανικά κενά και έχουν ήδη αξιολογηθεί ως προς τα τυπικά τους προσόντα, συνεπώς ανταποκρίνονται σε όλα τα απαιτούμενα κριτήρια που προβλέπονται από τις διατάξεις του νομοσχεδίου. Εξάλλου, η πρόωρη διακοπή της φυσικής διδασκαλίας κατά την τρέχουσα χρονιά δημιουργεί ειδικές συνθήκες και για την επόμενη, εφόσον θα πρέπει να μετατεθεί η ολοκλήρωση της υλοποίησης κάποιων από τους εκπαιδευτικούς στόχους που είχαν τεθεί, για την επόμενη σχολική χρονιά. Επίσης, ειδικές συνθήκες έχουν διαμορφωθεί και με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Οι εκπαιδευτικοί έχουν δημιουργήσει και αναρτήσει το εκπαιδευτικό υλικό τους στις πλατφόρμες ασύγχρονης εκπαίδευσης των σχολείων όπου υπηρετούν ή/και του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου. Γνωρίζοντας τα παιδιά και στηριζόμενοι στις υπάρχουσες σχέσεις της φυσικής τάξης, συνεχίζουν το μάθημά τους και σύγχρονα μέσω τηλεδιάσκεψης. Ο ορίζοντας επιστροφής στην φυσική διδασκαλία είναι ασαφής και εξαρτάται από εξωτερικούς παράγοντες που επανεκτιμώνται καθημερινά, ενώ είναι πιθανή η κατά περιόδους διακοπή της δια ζώσης διδασκαλίας μέσα στα σχολικά κτίρια και στο μέλλον. Ευελπιστούμε ότι θα δώσετε την ευκαιρία σε όλους εμάς, τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς μέσω ΔΕΠΠΣ, να συνεχίσουμε απρόσκοπτα το έργο μας στο ίδιο εργασιακό περιβάλλον στο οποίο υπηρετήσαμε και τα προηγούμενα σχολικά έτη, με γνώση, εμπειρία και αφοσίωση στους ειδικούς στόχους των Πρότυπων & Πειραματικών Σχολείων. Μετά τιμής, οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στα ΠΠΣ κατόπιν αξιολόγησης μέσω ΔΕΠΠΣ