Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Α. | 23 Απριλίου 2020, 11:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ78 κοινωνιολόγος και υπηρετώ 32 χρόνια στο γενικό λύκειο. θεωρώ μεγάλο λάθος την αντικατάσταση της κοινωνιολογίας από τα λατινικά διότι οι μαθητές μαθαίνουν την οργάνωση και λειτουργία της κοινωνίας και αναπτύσσουν την κρίση τους και τον προβληματισμό τους.Προτείνω να παραμείνει το μάθημα ως πανελλαδικά εξεταζόμενο με αρχαία, ιστορία, κοινωνιολογία και λατινικά και οι ομάδες προσανατολισμού να έχουν 4 μαθήματα , όπως και στην θετικής -Υγείας να υπάρχουν μαθηματικά,φυσική,χημεία και βιολογία και στην οικονομίας - πληροφορικής να είναι μαθηματικά, ΑΟΘ, ΑΕΠΠ και τεχνολογία. Ως εναλλακτική πρόταση προτείνω το μάθημα να διδάσκεται στην γενική παιδεία της Γ λυκείου και να εξετάζεται ενδοσχολικά. Πιστεύω ότι κανείς σοβαρός άνθρωπος δεν παραγνωρίζει την μεγάλη κοινωνική χρησιμότητα του μαθήματος. Τέλος διερωτώμαι γιατί η ομάδα προσανατολισμού ονομάζεται μόνο ανθρωπιστικών σπουδών , δηλαδή οι νομικές και κοινωνικές επιστήμες δεν υπάρχουν για να τις δηλώσουν οι μαθητές ;Μάλλον όμως σκόπιμα έγινε και όχι τυχαία. Ελπίζω με την διαβούλευση να υιοθετηθούν από την ηγεσία του υπουργείου παιδείας πιο λογικές λύσεις και πιο δίκαιες για να είναι αποδεκτές από όλους.