Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΑ ΝΑΣΙΟΠΟΥΛΟΥ | 23 Απριλίου 2020, 11:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαφωνώ με την επαναφορά των Λατινικών ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα. Εξαιρώντας την Κοινωνιολογία από το πεδίο των ανθρωπιστικών σπουδών δεν υπάρχει κανένα μάθημα που να αφορά τον κοινωνικό προσανατολισμό. Αυτό είναι άδικο για τους μαθητές που επιλέγουν σχολές κοινωνικού προσανατολισμού. Επίσης, υπάρχουν δεκάδες πανεπιστημιακά ιδρύματα που περιλαμβάνουν το μάθημα της Κοινωνιολογίας . Αυτό από μόνο του δείχνει πόσο σημαντικό επιστημονικό αντικείμενο είναι για την εκπαίδευση και το παιδεία στο σύνολό τους. Τέλος, θα πρότεινα να ενισχύσουμε τα μαθήματα Κοινωνικών Επιστημών στις άλλες δύο τάξεις του Λυκείου ώστε οι μαθητές να εισάγονται στις βασικές έννοιες και ιδέες τους. Έτσι, θα δομήσουμε ολοκληρωμένους, ενήμερους κ δημοκρατικούς πολίτες.