Το θέμα των δυσπρόσιτων είχε κλείσει και καλό θα ήταν να παραμείνει κλειστό. Όλα τα υπόλοιπα μέτρα που πήρατε είναι αρκετά για να στελεχωθούν τα δυσπρόσιτα σχολεία. Τα δυσπρόσιτα ανοίγουν ένα φαύλο κύκλο κυνηγιού πλασματικών μορίων. Και μάλιστα μορίων που δεν θα φαίνονται άμεσα καθώς οι πίνακες θα παραμείνουν κλειδωμένοι. Όπως στους κατοίκους απομακρυσμένους περιοχών δίνονται κίνητρα να μείνουν έτσι και στους εκπαιδευτικούς πρέπει να δίνονται τα ίδια. Ακόμα, αν η δημοσιονομική κατάσταση της χωρασ δεν το επιτρέπει, στα λίγα έστω πραγματικά δύσκολα και δυσπρόσιτα σχολεία (Όχι σε όλα που αυτή τη στιγμή χαρακτηρίζονται έτσι) ανα την Ελλάδα μπορείτε να διορίσετε μόνιμους εκπαιδευτικούς πρόθυμους να υπηρετήσουν εκεί για 10 χρονια όπως γίνεται και σε άλλες θέσεις του δημοσίου που κάποιος κάνει χρήση εντοπιότητας.
Το ζήτημα δεν είναι διπλασιασμός ή μη των μορίων. Το ζήτημα είναι η σταθερή στελέχωση ακριτικών και δύσβατων σχολικών μονάδων.
Το θέμα των δυσπρόσιτων είχε κλείσει και καλό θα ήταν να παραμείνει κλειστό. Όλα τα υπόλοιπα μέτρα που πήρατε είναι αρκετά για να στελεχωθούν τα δυσπρόσιτα σχολεία. Τα δυσπρόσιτα ανοίγουν ένα φαύλο κύκλο κυνηγιού πλασματικών μορίων. Και μάλιστα μορίων που δεν θα φαίνονται άμεσα καθώς οι πίνακες θα παραμείνουν κλειδωμένοι. Όπως στους κατοίκους απομακρυσμένους περιοχών δίνονται κίνητρα να μείνουν έτσι και στους εκπαιδευτικούς πρέπει να δίνονται τα ίδια. Ακόμα, αν η δημοσιονομική κατάσταση της χωρασ δεν το επιτρέπει, στα λίγα έστω πραγματικά δύσκολα και δυσπρόσιτα σχολεία (Όχι σε όλα που αυτή τη στιγμή χαρακτηρίζονται έτσι) ανα την Ελλάδα μπορείτε να διορίσετε μόνιμους εκπαιδευτικούς πρόθυμους να υπηρετήσουν εκεί για 10 χρονια όπως γίνεται και σε άλλες θέσεις του δημοσίου που κάποιος κάνει χρήση εντοπιότητας. Το ζήτημα δεν είναι διπλασιασμός ή μη των μορίων. Το ζήτημα είναι η σταθερή στελέχωση ακριτικών και δύσβατων σχολικών μονάδων.