Επί του άρθρου 18
Προσπαθώ να καταννοήσω το όφελος που θα έχει ένας μαθητής που φοιτεί στο Πρότυπο Γυμνάσιο ήδη τρία χρόνια ,να πρέπει να ξαναδώσει εξετάσεις για να μπει στο Πρότυπο Λύκειο. Μπαίνει ξανά σε μια δοκιμασία εξετάσεων, βάζει το μαθητή πάλι στη διαδικασία αλλαγής περιβάλλοντος και σε περίπτωση μη επιτυχούς εισαγωγής του στο Πρότυπο Λύκειο , ο μαθητής αυτός θα πρέπει εξ αρχής να συντονιστεί με το νέο σχολείο , το νέο περιβάλλον και γενικότερα τα νέα δεδομένα. Βάζοντας το μαθητή σε μια διαδικασία δεύτερης αξιολόγησης υπάρχει κίνδυνος να επιφέρουμε αντίθετα αποτελέσματα από αυτά για τα οποία εισήλθε στο Πρότυπο Γυμνάσιο και να χάσει το κίνητρο για την μεγαλύτερη προετοιμασία που τον περιμένει και είναι οι Πανελλαδικές εξετάσεις.
Επί του άρθρου 18 Προσπαθώ να καταννοήσω το όφελος που θα έχει ένας μαθητής που φοιτεί στο Πρότυπο Γυμνάσιο ήδη τρία χρόνια ,να πρέπει να ξαναδώσει εξετάσεις για να μπει στο Πρότυπο Λύκειο. Μπαίνει ξανά σε μια δοκιμασία εξετάσεων, βάζει το μαθητή πάλι στη διαδικασία αλλαγής περιβάλλοντος και σε περίπτωση μη επιτυχούς εισαγωγής του στο Πρότυπο Λύκειο , ο μαθητής αυτός θα πρέπει εξ αρχής να συντονιστεί με το νέο σχολείο , το νέο περιβάλλον και γενικότερα τα νέα δεδομένα. Βάζοντας το μαθητή σε μια διαδικασία δεύτερης αξιολόγησης υπάρχει κίνδυνος να επιφέρουμε αντίθετα αποτελέσματα από αυτά για τα οποία εισήλθε στο Πρότυπο Γυμνάσιο και να χάσει το κίνητρο για την μεγαλύτερη προετοιμασία που τον περιμένει και είναι οι Πανελλαδικές εξετάσεις.