Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ψάλτης Ηρακλής | 23 Απριλίου 2020, 12:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τόσο η Κοινωνιολογία όσο και τα Λατινικά είναι χρήσιμα γνωστικά αντικείμενα για τους μαθητές του Θεωρητικού Προσανατολισμού. Θα μπορούσαν γι΄αυτό οι ίδιοι οι μαθητές ενός μεγάλου Λυκείου να επιλέξουν το μάθημα στο οποίο θα επιθυμούσαν να παρακολουθήσουν και ενδεχομένως να δημιουργηθούν Τμήματα και για τα δύο μαθήματα. Σ΄ένα μικρότερο σχολείο η πλειοψηφία των μαθητών θα είναι αυτή που θα επιλέξει το μάθημα που θα διδαχθεί. Ίσως και να υπάρξουν μετακινήσεις σε κοντινά σχολεία, εφόσον στο σχολείο τους δεν διδάσκεται το μάθημα που επιθυμούν. Αν και είμαι φιλόλογος, θεωρώ ότι είναι άστοχο να καταργηθεί το ένα από τα δύο μαθήματα, εφόσον υπάρχει και η «μέση οδός»!