Ποιό είναι ακριβώς το σκεπτικό μιας τέτοιας κίνησης, η εισαγωγή του χαρακτηρισμού σε ένα επίσημο ποιστοποιητικό; Έχει κάποιον παιδαγωγικό στόχο; Διδάσκει κάτι στο παιδί; Το βοηθά με κάποιο τρόπο να αντιμετωπίσει τα προβλήματα συμπεριφοράς του; Πραγματικά υπάρχει κάποιο ερευνητικό ή άλλο δεδομένο που να αποδεικνύει ότι τέτοιες πρακτικές αποτρέπουν τα παιδιά από το να βανδαλίζουν, να εκφοβίζουν κλπ; Κ επιτέλους στην εποχή μας που ο προσανατολοσμός της εκπαίδευσης είναι η καλλιέργεια δεξιοτήτων (όπως λέτε κ σεις παραπάνω στο νηπιαγωγείο), η συγκεκριμένη κίνηση μήπως ΔΕΙΧΝΕΙ περίτρανα την αποτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος να διδάξει κοινωνικές δεξιότητες κ ΤΟ ΤΡΟΜΕΡΟΤΕΡΟ όλων το σύστημα μετακυλύει την ευθύνη στους μαθητές;;; Αυτή είναι η ωριμότητα του εκπαιδευτικού μας συστήματος κ όσων το χτίζουν!!! Με μεγάλη λύπη μου συνειδητοποιώ σε ποια εκπαίδευση θα βρεθεί το παιδί μου!!
Ποιό είναι ακριβώς το σκεπτικό μιας τέτοιας κίνησης, η εισαγωγή του χαρακτηρισμού σε ένα επίσημο ποιστοποιητικό; Έχει κάποιον παιδαγωγικό στόχο; Διδάσκει κάτι στο παιδί; Το βοηθά με κάποιο τρόπο να αντιμετωπίσει τα προβλήματα συμπεριφοράς του; Πραγματικά υπάρχει κάποιο ερευνητικό ή άλλο δεδομένο που να αποδεικνύει ότι τέτοιες πρακτικές αποτρέπουν τα παιδιά από το να βανδαλίζουν, να εκφοβίζουν κλπ; Κ επιτέλους στην εποχή μας που ο προσανατολοσμός της εκπαίδευσης είναι η καλλιέργεια δεξιοτήτων (όπως λέτε κ σεις παραπάνω στο νηπιαγωγείο), η συγκεκριμένη κίνηση μήπως ΔΕΙΧΝΕΙ περίτρανα την αποτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος να διδάξει κοινωνικές δεξιότητες κ ΤΟ ΤΡΟΜΕΡΟΤΕΡΟ όλων το σύστημα μετακυλύει την ευθύνη στους μαθητές;;; Αυτή είναι η ωριμότητα του εκπαιδευτικού μας συστήματος κ όσων το χτίζουν!!! Με μεγάλη λύπη μου συνειδητοποιώ σε ποια εκπαίδευση θα βρεθεί το παιδί μου!!