Οι εκπαιδευτικοί προσχολικής αγωγής είναι άρτια καταρτισμένοι για τη διδασκαλία όλων των γνωστικών αντικειμένων. Εαν υπάρχει αμφισβήτηση επ αυτού σας παραπέμπω στα πραγράμματα σπουδών όλων των ελληνικών Πανεπιστημίων απο τα οποία αποφοιτούν οι Νηπιαγωγοι. Οι ειδικότητες το μόνο που έχουν να προσφέρουν είναι αποσυντονισμό του προγράμματος (καθότι θεωρώ πως γνωρίζετε πως στο νηπιαγωγείο τα μαθήματα δεν διαρκούν 45 λεπτα με συχνό διάλειμμα πριν την επόμενη δραστηριότητα, είναι ένα ενιαίο σύνολο που δεν μπορείς να ορίσεις απόλυτα συγκεκριμένη ωρα σε καθημερινή βαση). Μας βρίσκετε σύμφωνους στην αναβάθμιση του ΑΠ του νηπιαγωγείου, κατι που έχει ήδη χρόνια αμεληθεί καθως ακόμη και τωρα το επίσημο ΑΠ ειναι του 2003 (απαρχαιωμενο).
Ως εν ενεργεία νηπιαγωγός, θα ήθελα να τονίσω πως μέγιστη σημασία έχει η πρώιμη παρέμβαση, τοσο με εκπιδευτικούς ειδικής αγωγής όσο και με σχολικούς ψυχολόγους, καθότι η ψυχική υγεία αλλα και η ενταξιακή εκπαιδευτική πολιτική χρήζει βελτίωσης. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως οι νηπιαγωγοί είμαστε ελλιπως καταρτισμένοι για τη διδασκαλία της Αγγλικής, ή της Φυσικής Αγωγής, προτείνω την μεσω επίσημων φορέων επιμόρφωση. Η επιμόρφωση αυτή θα εξαλείψει οποιοδήποτε κενό στις γνώσεις συναδέλφων και θα δώσει εφόδια και υλικό σε όλους τους συναδέλφους στα πλαίσια της Δια Βιου Μάθησης.
Τα προβλήματα στην προσχολική αγωγή δεν έχουν να κάνουν με τα μαθήματα ειδικοτήτων, οπου ηδη ορίζοντάς τα ως μαθηματα καταλύεται η αξία της παιδαγωγικής που υπηρετούμε, αλλα ελλείψεις σε υλικοτεχνικές δομές και προσωπικό νηπιαγωγών και νηπιαγωγών ειδικής αγωγής. Η αύξηση του αριθμού των παιδιών επίσης ειναι αρνητική στον παιδαγωγικό ρόλο που απο εδω και πέρα θα κληθούμε να διαχειριστούμε εν μέσω πανδημίας.
Οι εκπαιδευτικοί προσχολικής αγωγής είναι άρτια καταρτισμένοι για τη διδασκαλία όλων των γνωστικών αντικειμένων. Εαν υπάρχει αμφισβήτηση επ αυτού σας παραπέμπω στα πραγράμματα σπουδών όλων των ελληνικών Πανεπιστημίων απο τα οποία αποφοιτούν οι Νηπιαγωγοι. Οι ειδικότητες το μόνο που έχουν να προσφέρουν είναι αποσυντονισμό του προγράμματος (καθότι θεωρώ πως γνωρίζετε πως στο νηπιαγωγείο τα μαθήματα δεν διαρκούν 45 λεπτα με συχνό διάλειμμα πριν την επόμενη δραστηριότητα, είναι ένα ενιαίο σύνολο που δεν μπορείς να ορίσεις απόλυτα συγκεκριμένη ωρα σε καθημερινή βαση). Μας βρίσκετε σύμφωνους στην αναβάθμιση του ΑΠ του νηπιαγωγείου, κατι που έχει ήδη χρόνια αμεληθεί καθως ακόμη και τωρα το επίσημο ΑΠ ειναι του 2003 (απαρχαιωμενο). Ως εν ενεργεία νηπιαγωγός, θα ήθελα να τονίσω πως μέγιστη σημασία έχει η πρώιμη παρέμβαση, τοσο με εκπιδευτικούς ειδικής αγωγής όσο και με σχολικούς ψυχολόγους, καθότι η ψυχική υγεία αλλα και η ενταξιακή εκπαιδευτική πολιτική χρήζει βελτίωσης. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως οι νηπιαγωγοί είμαστε ελλιπως καταρτισμένοι για τη διδασκαλία της Αγγλικής, ή της Φυσικής Αγωγής, προτείνω την μεσω επίσημων φορέων επιμόρφωση. Η επιμόρφωση αυτή θα εξαλείψει οποιοδήποτε κενό στις γνώσεις συναδέλφων και θα δώσει εφόδια και υλικό σε όλους τους συναδέλφους στα πλαίσια της Δια Βιου Μάθησης. Τα προβλήματα στην προσχολική αγωγή δεν έχουν να κάνουν με τα μαθήματα ειδικοτήτων, οπου ηδη ορίζοντάς τα ως μαθηματα καταλύεται η αξία της παιδαγωγικής που υπηρετούμε, αλλα ελλείψεις σε υλικοτεχνικές δομές και προσωπικό νηπιαγωγών και νηπιαγωγών ειδικής αγωγής. Η αύξηση του αριθμού των παιδιών επίσης ειναι αρνητική στον παιδαγωγικό ρόλο που απο εδω και πέρα θα κληθούμε να διαχειριστούμε εν μέσω πανδημίας.