Διαβάζοντας απόψεις από συναδέρφους άλλων ειδικοτήτων, μορφωμενων για την άποψή τους περί διδασκαλίας αγγλικών,φυσικης αγωγής και πληροφορικης μόνο αηδία μου προκαλεί για την έλλειψη συναδερφικοτητας και φωτεινων παντογνωστων..Η διδασκαλία αγγλικής με C2 έχει καταργηθεί επομένως κρίνεστε ακατάλληλοι να διδάξετε αγγλικά σαν 2η ξένη γλώσσα (όπως κι εγώ κρινομαι ακατάλληλη να διδάξω ελληνικά σαν 2η ξένη γλώσσα παρόλο που είναι μητρική μου, υπάρχουν οι φιλόλογοι γι αυτό).
Αγγλικα στο νηπιαγωγείο δοδημενα δεν είναι 20-30 λεξούλες . Εργάζομαι σε ιδιωτικό νηπιαγωγείο πολλά χρόνια. Γιατί δεν θέλετε το δημόσιο να γίνει σαν όλα τα καλά ιδιωτικά; γιατί το δημόσιο πρέπει να ζει στο μεσαίωνα για πάντα; έχω διδάξει νηπιαγωγείο, προ-προνήπια και Μεταβρεφικό.. Μια γλώσσα δεν είναι 20-30 λεξούλες είναι ένας ζωντανός οργανισμός σταδιακά με πρόγραμμα χτίζεις διγλωσσια αλλά μάλλον εσείς δεν θέλετε να κάνετε κάτι δοδημενα (ναι κυρίες και κύριοι έχουμε κι εμείς υλη από 2 ετών μέχρι 5 ετών) .. Λυπάμαι που θα σας το γράψω παιδιά 20 και 30 χρονων έχουν κάνει τα ίδια βιβλία παιδαγωγικης και ψυχολογίας με εσάς, δεν είμαστε λιγότερο δάσκαλοι από εσάς... Επίσης, υπάρχουν και πολλά σεμινάρια διδασκαλίας αγγλικής σε προσχολική αγωγή... Αν ο δάσκαλος αγαπά αυτό που κάνει, είναι ο κατάλληλος για να μεταλαμπαδευσει γνώση... Θα ήθελα να μπω σε τάξη δημοσίου να προσφέρω σε παιδιά που οι γονείς τους δεν έχουν 5.000 ευρώ το χρόνο για να τα στείλουν σε ιδιωτικό, για να τους παρέχω κάτι που για τους εύπορους θεωρείται δεδομένο ενώ για τον απλό κόσμο θεωρείται πολυτελεια κι ας είναι ημεδαπό είτε αλλοδαπό (κι ας μιλάει 35 γλώσσες στο σπίτι του)
Διαβάζοντας απόψεις από συναδέρφους άλλων ειδικοτήτων, μορφωμενων για την άποψή τους περί διδασκαλίας αγγλικών,φυσικης αγωγής και πληροφορικης μόνο αηδία μου προκαλεί για την έλλειψη συναδερφικοτητας και φωτεινων παντογνωστων..Η διδασκαλία αγγλικής με C2 έχει καταργηθεί επομένως κρίνεστε ακατάλληλοι να διδάξετε αγγλικά σαν 2η ξένη γλώσσα (όπως κι εγώ κρινομαι ακατάλληλη να διδάξω ελληνικά σαν 2η ξένη γλώσσα παρόλο που είναι μητρική μου, υπάρχουν οι φιλόλογοι γι αυτό). Αγγλικα στο νηπιαγωγείο δοδημενα δεν είναι 20-30 λεξούλες . Εργάζομαι σε ιδιωτικό νηπιαγωγείο πολλά χρόνια. Γιατί δεν θέλετε το δημόσιο να γίνει σαν όλα τα καλά ιδιωτικά; γιατί το δημόσιο πρέπει να ζει στο μεσαίωνα για πάντα; έχω διδάξει νηπιαγωγείο, προ-προνήπια και Μεταβρεφικό.. Μια γλώσσα δεν είναι 20-30 λεξούλες είναι ένας ζωντανός οργανισμός σταδιακά με πρόγραμμα χτίζεις διγλωσσια αλλά μάλλον εσείς δεν θέλετε να κάνετε κάτι δοδημενα (ναι κυρίες και κύριοι έχουμε κι εμείς υλη από 2 ετών μέχρι 5 ετών) .. Λυπάμαι που θα σας το γράψω παιδιά 20 και 30 χρονων έχουν κάνει τα ίδια βιβλία παιδαγωγικης και ψυχολογίας με εσάς, δεν είμαστε λιγότερο δάσκαλοι από εσάς... Επίσης, υπάρχουν και πολλά σεμινάρια διδασκαλίας αγγλικής σε προσχολική αγωγή... Αν ο δάσκαλος αγαπά αυτό που κάνει, είναι ο κατάλληλος για να μεταλαμπαδευσει γνώση... Θα ήθελα να μπω σε τάξη δημοσίου να προσφέρω σε παιδιά που οι γονείς τους δεν έχουν 5.000 ευρώ το χρόνο για να τα στείλουν σε ιδιωτικό, για να τους παρέχω κάτι που για τους εύπορους θεωρείται δεδομένο ενώ για τον απλό κόσμο θεωρείται πολυτελεια κι ας είναι ημεδαπό είτε αλλοδαπό (κι ας μιλάει 35 γλώσσες στο σπίτι του)