Απαράδεκτο τη στιγμή που τα προβληματα στο Νηπιαγωγείο είναι πολλα και σημαντικότερα απο τα αγγλικα.
Αν θελουμε να μοιασουμε στα ευρωπαικα σχολεια ας φτιαξουμε το Νηπιαγωγειο απο τη βαση του.Μονιμες προσληψεις νηπιαγωγων, μονιμες προσληψεις στην ειδικη αγωγη και οχι 300 (2000 αναπληρωτες καθε χρονο), ανακατασκευη νηπιαγωγειων που μοιαζουν με φυλακες, εμπλουτισμος υλικου κτλ. Να θυμισω στα ευρωπαικα σχολεια σε καθε τμημα ειναι 8-10 μαθητες με δυο νηπιαγωγους γενικης ενω στην ελλαδα 20 παιδια με μια νηπιαγωγο!
Τέλος καποιος πρεπει να σκεφτει και τα παιδια της ειδικης εκπαιδευσης.Όλα αυτο αποτελει μια μεγαλη συγχυση για αυτα.Η εναλλαγη προσωπων δεν τα βοηθα και υπαρχουν αντιδρασεις.
Καντε έναν ανοιχτό διαλογο με νηπιαγωγους και εστιαστε στην ουσια!Επειτα μπορουμε να εισαγουμε κ πυρινικη φυσικη στα νηπια.
Απαράδεκτο τη στιγμή που τα προβληματα στο Νηπιαγωγείο είναι πολλα και σημαντικότερα απο τα αγγλικα. Αν θελουμε να μοιασουμε στα ευρωπαικα σχολεια ας φτιαξουμε το Νηπιαγωγειο απο τη βαση του.Μονιμες προσληψεις νηπιαγωγων, μονιμες προσληψεις στην ειδικη αγωγη και οχι 300 (2000 αναπληρωτες καθε χρονο), ανακατασκευη νηπιαγωγειων που μοιαζουν με φυλακες, εμπλουτισμος υλικου κτλ. Να θυμισω στα ευρωπαικα σχολεια σε καθε τμημα ειναι 8-10 μαθητες με δυο νηπιαγωγους γενικης ενω στην ελλαδα 20 παιδια με μια νηπιαγωγο! Τέλος καποιος πρεπει να σκεφτει και τα παιδια της ειδικης εκπαιδευσης.Όλα αυτο αποτελει μια μεγαλη συγχυση για αυτα.Η εναλλαγη προσωπων δεν τα βοηθα και υπαρχουν αντιδρασεις. Καντε έναν ανοιχτό διαλογο με νηπιαγωγους και εστιαστε στην ουσια!Επειτα μπορουμε να εισαγουμε κ πυρινικη φυσικη στα νηπια.