Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΑΡΑΓΚΟΥ | 23 Απριλίου 2020, 12:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τεράστιο λάθος η αφαίρεση της Κοινωνιολογίας και η αντικατάστασή της από τα Λατινικά και έγινε με απαράδεκτο τρόπο. Ο κάθε σώφρων μπορεί να αντιληφθεί τόσο τη δυνατότητα ύπαρξης ταυτόχρονης και της Κοινωνιολογίας αλλά ακόμα και των Λατινικών ως πανελλαδικά εξεταζόμενα επιλογής μαθήματα βαρύτητας, ανάλογα με τις σχολές, αλλά και την αξία και χρησιμότητα της Κοινωνιολογίας. Η απόλυτη και μονόπλευρη αφαίρεση της Κοινωνιολογίας και μάλιστα με αυτόν τον τρόπο, συνιστά σοβαρό πλήγμα κατά των Κοινωνικών Επιστημών,των κοινωνιολόγων εκπαιδευτικών και συνολικά της εκπαίδευσης. Να μην υπάρξει καμιά αντικατάσταση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας από πανελλαδικά εξεταζόμενο και να επανεξεταστούν προσεχτικά με επιστημονικό και παιδαγωγικό τρόπο τα μαθήματα βαρύτητας ανά κατεύθυνση και σχολές.