Το νηπιαγωγείο αποτελεί τη βάση του οικοδομήματος της εκπαίδευσης. Σας παραπέμπω στα πορίσματα του οασα και στην αξιολόγησή του. Η εισαγωγή των αγγλικών δεν κρίνεται απαραίτητη όταν απαραίτητη κρίνεται η πρόσληψη βοηθητικού προσωπικού . Η αναλογία μαθητών 25 παιδιά σε αίθουσες που δεν τηρούν τις προυποθέσεις και σε αυλές εντελώς ακατάλληλες δε θα ενισχύσει σε καμία περίπτωση την εκπαιδευτική διαδικασία. Κι αν υποθέσουμε πως λόγω της κρίσης δεν έχουμε άλλη επιλογή ας αφήσουμε στην άκρη την πρόσληψη των εκπαιδευτικών Π06 κι ας προσλάβουμε βοηθητικό προσωπικό έστω και μειωμένου ωραρίου.Παρόλα αυτά από τη στιγμή που αποφασιστεί να διδάξουν στα νηπιαγωγεία να αναλάβουν την παιδαγωγική ευθύνη της ώρας διδασκαλίας όπως και γίνεται σε όλες τις τάξεις του δημοτικού.Έτσι θα διασφαλιστούν ομαλές συνθήκες λειτουργίας.
Το νηπιαγωγείο αποτελεί τη βάση του οικοδομήματος της εκπαίδευσης. Σας παραπέμπω στα πορίσματα του οασα και στην αξιολόγησή του. Η εισαγωγή των αγγλικών δεν κρίνεται απαραίτητη όταν απαραίτητη κρίνεται η πρόσληψη βοηθητικού προσωπικού . Η αναλογία μαθητών 25 παιδιά σε αίθουσες που δεν τηρούν τις προυποθέσεις και σε αυλές εντελώς ακατάλληλες δε θα ενισχύσει σε καμία περίπτωση την εκπαιδευτική διαδικασία. Κι αν υποθέσουμε πως λόγω της κρίσης δεν έχουμε άλλη επιλογή ας αφήσουμε στην άκρη την πρόσληψη των εκπαιδευτικών Π06 κι ας προσλάβουμε βοηθητικό προσωπικό έστω και μειωμένου ωραρίου.Παρόλα αυτά από τη στιγμή που αποφασιστεί να διδάξουν στα νηπιαγωγεία να αναλάβουν την παιδαγωγική ευθύνη της ώρας διδασκαλίας όπως και γίνεται σε όλες τις τάξεις του δημοτικού.Έτσι θα διασφαλιστούν ομαλές συνθήκες λειτουργίας.