Η 4η βιομηχανική επανάσταση αλλάζει άρδην τον τρόπο που παράγουμε, που δουλεύουμε, που σκεφτόμαστε ακόμα και την υπόσταση του ανθρώπου. Τα κράτη οφείλουν να οργανώσουν ένα σχέδιο για την 4η βιομηχανική επανάσταση που θα αφορά τους τομείς της παραγωγικής αιχμής κάθε χώρας, καθώς και την προσαρμογή των ρυθμιστικών πλαισίων για την απασχόληση στη νέα εποχή.
Η εκπαίδευση διαδραματίζει κυρίαρχο ρόλο στη μετάβαση στη νέα εποχή.
Μία χώρα για να πετύχει στη νέα εποχή χρειάζεται ουσιαστική και σε βάθος επένδυση στον άνθρωπο. Επένδυση στα προσόντα του ανθρώπου. Η επιτυχία ορίζεται από την επένδυση στην καινοτομία, την προσαρμογή της αγοράς εργασίας στα νέα δεδομένα και την Εκπαίδευση. Οι βασικότερες δεξιότητες για την προσαρμογή στην νέα εποχή είναι η αριστη γνώση ξένων γλωσσών και πληροφορικής.
Επομένως είναι στην θετική κατεύθυνση η αυξηση του χρόνου διδαδασκαλίας αγγλικής στην Α και Β δημοτικού και η εισαγωγή της στο νηπιαγωγείο. Απαιτείται όμως η περαιτέρω αύξηση των ωρών και στις υπόλοιπες τάξεις για να μπορεί στο τέλος της δωδεκαετούς εκπαίδευσης να έχει ο μαθητής πολύ καλή γνώση της αγγλικής.
Η 4η βιομηχανική επανάσταση αλλάζει άρδην τον τρόπο που παράγουμε, που δουλεύουμε, που σκεφτόμαστε ακόμα και την υπόσταση του ανθρώπου. Τα κράτη οφείλουν να οργανώσουν ένα σχέδιο για την 4η βιομηχανική επανάσταση που θα αφορά τους τομείς της παραγωγικής αιχμής κάθε χώρας, καθώς και την προσαρμογή των ρυθμιστικών πλαισίων για την απασχόληση στη νέα εποχή. Η εκπαίδευση διαδραματίζει κυρίαρχο ρόλο στη μετάβαση στη νέα εποχή. Μία χώρα για να πετύχει στη νέα εποχή χρειάζεται ουσιαστική και σε βάθος επένδυση στον άνθρωπο. Επένδυση στα προσόντα του ανθρώπου. Η επιτυχία ορίζεται από την επένδυση στην καινοτομία, την προσαρμογή της αγοράς εργασίας στα νέα δεδομένα και την Εκπαίδευση. Οι βασικότερες δεξιότητες για την προσαρμογή στην νέα εποχή είναι η αριστη γνώση ξένων γλωσσών και πληροφορικής. Επομένως είναι στην θετική κατεύθυνση η αυξηση του χρόνου διδαδασκαλίας αγγλικής στην Α και Β δημοτικού και η εισαγωγή της στο νηπιαγωγείο. Απαιτείται όμως η περαιτέρω αύξηση των ωρών και στις υπόλοιπες τάξεις για να μπορεί στο τέλος της δωδεκαετούς εκπαίδευσης να έχει ο μαθητής πολύ καλή γνώση της αγγλικής.