Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Σοφία Κουτσάκη | 23 Απριλίου 2020, 12:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι σύγχρονες θεωρίες της μάθησης υποδεικνύουν την μεγάλη σημασία της Τέχνης στη μαθησιακή διαδικασία. Το παρόν νομοσχέδιο φαίνεται να μην έχει την πρόθεση να προωθήσει τις Τέχνες στην εκπαίδευση. Το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής που βίαια και χωρίς επιστημονική αιτιολογία αφαιρέθηκε από τις δύο τελευαίες τάξεις του δημοτικού το 2016 εξακολουθει να είναι το πιο πραγκωνισμένο από το τρίπτυχο των μαθημάτων της αισθητικής Αγωγής. Είναι το μόνο που δεν εντάσσεται για άλλη μια φορά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση- σχήμα οξύμωρο καθώς αποτελεί ένα από το μαθήματα του ωρολόγιου προγράμματος με τη μεγαλύτερη απήχηση από τη μαθητική κοινότητα. Είναι σχεδόν τιμωρητικό να καθηλώνεται ένα παιδί στο θρανίο του επι σειρά ωρών χωρίς να του δίνεται η δυνατότητα της ψυχοκινητικής δραστηριότητας και της δημιουργικής έκφρασης. Η θεατρική Αγωγή αποτελεί ένα μάθημα με μεγάλη ευελιξία στον τρόπο και χώρο διδασκαλίας και διαθέτει πολλά εκπαιδευτικά εργαλεία που μπορούν αυτόνομα ή μέσω της διαθεματικότητας να συνεισφέρουν πολλά στο γνωστικό και συναισθηματικό πεδίο. Η μέριμνα του Υπουργείου δε μπορεί να είναι μόνο η επιτυχία αλλά και η ευτυχία των μαθητών γι αυτό και ζητάμε την επαναφορά του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στις δυο τελευταίες τάξεις του Δημοτικού και σταδιακά ένταξη του στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.