Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη Δέσποινα Κ. | 23 Απριλίου 2020, 12:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η εισαγωγή της γλώσσας των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων και κοινωνικής μάθησης, βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση. Αρκεί να παραθέσουμε άρθρα σχετικά με τον εγκέφαλο και τις δεξιότητες δίγλωσσων παιδιών: https://www.canr.msu.edu/news/advantages_of_a_bilingual_brain https://www.childandfamilyblog.com/early-childhood-development/bilingual-children-focus/ https://brainworldmagazine.com/bilingual-child-betters-brain/ https://www.medicalnewstoday.com/articles/319642#Task-switching Αυτό δε σημαίνει ότι οι μαθητές θα γίνουν δίγλωσσοι, αλλά κινείται προς αυτήν την κατεύθυνση. Το "μάθημα" πρέπει να γίνεται από καθηγητές της Αγγλικής γλώσσας που έχουν εμπειρία σε Δημοτικά σχολεία και έχουν επιμορφωθεί (βιωματικά) σε καλές πρακτικές. Πιθανώς δε θα ήταν επωφελές να μπει μια καθηγήτρια σε νηπιαγωγείο χωρίς την αντίστοιχη εμπειρία διδασκαλίας σε πρώτες τάξεις του Δημοτικού (έστω με επιμόρφωση που εμπεριέχει βιωματική μάθηση/πρακτική). Επειδή έχω διδάξει την Αγγλική γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες, κρίνω οτι η εμπειρία σε Δημοτικό, και συγκεκριμένα σε Α΄και Β' Δημοτικού, ήταν η πιο καταλυτική.