Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΠΟΥΤΣΙΝΗ | 23 Απριλίου 2020, 12:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Mε το σκεπτικό ότι ο κάθε υποψήφιος εισάγεται- μέσω των πανελλαδικών εξετάσεων-στη / στις σχολές της προτίμησής του και άρα εξετάζεται στα ανάλογα μαθήματα, θεωρώ ως λανθασμένη κίνηση την αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας από τα λατινικά. Η χρησιμότητα της επιστήμης είναι αυταπόδεικτη, δεν πρόκειται περί "νεκρής" γλώσσας ή αδόκιμου αντικειμένου. Ο πολιτισμός και η εξέλιξη της ανθρωπότητας ολόκληρης βασίζονται σε κοινωνικούς θεσμούς, στην κατανόηση της παγκόσμιας κοινωνικής πραγματικότητας. Ειδικά στη δυσκολότατη εποχή που διανύει συνολικά η ανθρωπότητα , ο προβληματισμός, η μελέτη και έρευνα των συνεπειών στις ζωές όλων αναδεικνύονται μόνο μέσα από τη διδασκαλία των κοινωνικών επιστημών. Προτείνω την πλήρη αναβάθμιση των προγραμμάτων σπουδών στα μαθήματα των κοινωνικών επιστημών και την παραμονή της Κοινωνιολογίας ως βασικού μαθήματος εισαγωγής των υποψηφίων στα ανάλογα τμήματα των πανεπιστημίων της χώρας .Επιπροσθέτως, θεωρώ ότι η επαναφορά των λατινικών,δεν προσθέτει στη σκέψη, στις γνώσεις των μαθητών, πόσω μάλλον στην κοινωνική τους εξέλιξη ως αυτόνομων προσωπικοτήτων και αυριανών πολιτών της χώρας.