Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κάτσενος Ιωάννης, Φυσικός M.Sc. | 26 Νοεμβρίου 2009, 11:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για την εξέλιξη των στελεχών της εκπαίδευσης πιστεύω ότι το πρώτο και κύριο κριτήριο πρέπει να είναι η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ προϋπηρεσία (όχι σε έτη αλλά σε διδακτικές ώρες, διότι μπορεί να είσαι στο σχολείο και να κάνεις το γραμματέα) με την έννοια ότι δεν είναι δυνατό να διοικείς κάποιους που μπαίνουν στην τάξη και εσύ ο ίδιος να έχεις πολύ λιγότερη διδακτική εμπειρία από αυτούς. Τα λοιπά τυπικά προσόντα (διδακτορικά, μεταπτυχιακά κ.λ.π) και η συνέντευξη (η οποία πιστεύω οτι χρειάζεται) πρέπει να δρουν συμπληρωματικά και για να ξεχωρίζουν τους ανθρώπους με κοντινή διδακτική εμπειρία (π.χ. + ή - 10%)