Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Βασίλης | 23 Απριλίου 2020, 12:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πού είναι η ενίσχυση της Πληροφορικής στο Δημοτικό; Μετά από όλα όσα συνέβησαν με την εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και το μέλλον της ίδιας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, θα συνεχιστεί το μάθημα «Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών» να υπάρχει για 1 (ΜΙΑ) ώρα την εβδομάδα; Δηλαδή, για 25-30 διδακτικές ώρες το έτος;;; Ένα μάθημα του οποίου το πρόγραμμα σπουδών καταρτίστηκε για 2 ώρες την εβδομάδα (όπως και έτσι ξεκίνησε), το 2011 έγινε μονόωρο στις τάξεις Α και Β και το 2016 έγινε μονόωρο πλέον σε όλες τις τάξεις. Αυτή είναι η γνώμη του υπουργείου για το μέλλον που έρχεται; Ή μήπως έχετε άλλη άποψη για τα μονόωρα μαθήματα; Επί της ουσίας, είναι αδιανόητο τη σημερινή εποχή το μάθημα της εισαγωγής της Πληροφορικής και της σωστής χρήσης των υπολογιστών στο δημοτικό να διδάσκεται μόνο 1 ώρα την εβδομάδα. Η μία αυτή ώρα ακυρώνει ουσιαστικά τα αποτελέσματα της μάθησης και αυτό το γνωρίζει οποιοσδήποτε στην εκπαιδευτική διαδικασία. Πολλές χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης έχουν εντάξει στο δημοτικό υποχρεωτικό μάθημα προγραμματισμού και αναφέρουν ότι στόχος τους είναι μαζί με τις ψηφιακές δεξιότητες να αναπτύξουν τη λογική σκέψη των μαθητών και τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, οι οποίες είναι επωφελείς για όλους τους μαθητές κι εμείς βρισκόμαστε ακόμα στη μονόωρη διδασκαλία εν έτει 2020. ΥΓ: Ξαναστέλνω το σχόλιο μου γιατί δεν δημοσιεύτηκε πιο πριν.