Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Γεντέκου Ελίνα | 23 Απριλίου 2020, 12:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου "Η παρ. 1 του άρθρου 2 του π.δ. 126/2016 (Α′ 211)" Αγαπητοί κύριοι και κυρίες. Είμαι γονέας 2 παιδίων του γυμνασίου. Ενημερώθηκα ότι από το επόμενο σχολικό έτος τα εξεταζόμενα μαθήματα, του γυμνασίου, στο τέλος της χρονιάς θα είναι από τέσσερα σε επτά. (Στην πραγματικότητα είναι ήταν πέντε και θα είναι εννιά) Θα ήθελα να μου εξηγήσετε με ποιό γνώμονα πήρατε αυτήν την απόφαση. Είναι δυνατόν, πάνω που λέγαμε να απλοποιήσουμε τα πράγματα και μπήκαμε σε μία σείρα με τα 4 εξεταζόμενα μαθήματα (τα οποία είναι μια σωστή επιλογή κατ'εμέ) να λέτε ότι τα μαθήματα θα είναι 7; Όπως γνωρίζεται οι μαθητές είναι ήδη πολύ φορτωμένοι από τις εξωσχολικές δραστηριότητες. Τι να "κόψουμε", την άθληση; Την οποία το σχολείο δεν την παρέχει σωστά και ένα σωρό παιδιά είναι υπέρβαρα ή θα γίνουν; Να "κόψουμε" τις ξένες γλώσσες, που επίσης δεν διδάσκονται επαρκώς στο σχολέιο; Να "κοψουμε" την ενίσχυση στα μαθηματικά ή στην γλώσσα; Με απλά μαθηματικά θα σας πω ένα απλό εβδομαδιαίο πρόγραμμα. Τρεις φορές φροντηστήριο για τα Αγλλικά Δύο φορές φροντηστήριο για τα Γερμανικά Τρεις φορές προπόνηση για ομαδικό άθλημα. Και μετά βάλτε μόνοι σας, ενίσχυση στην γλώσσα, στα αρχαία, μαθηματικά, ιστορία (τα βιβλία είναι ΑΘΛΙΑ) Στην Αττική τα δημόσια σχολεία έχουν 25 με 26 μαθητές ανά τμήμα. Τι μάθημα νομίσετε ότι γινεται εκεί μέσα. Όση καλή θελήση και να έχει ο εκπαιδευτικός, η διδασκαλία δεν είναι η ίδια με 25 παιδιά ανά τμήμα στην Αθήνα και με 15 παιδιά ανά τμήμα στην επαρχεία. Άρα θα χρειαστούν ενίσχυση. Αυτά τα παιδιά πότε θα κοιμούνται, πότε απλά θα ξεκουράζονται; Οι επιστήμονες και οι εισηγητές αυτών των προτάσεων πού ζούνε; Έχουν παιδιά στην δημόσια εκπαίδευση; Έχουν ζήσει ποτέ μία κανονική εργάσιμη εβδομάδα με παιδιά και τις δραστηριότητές τους; Ρωτήθηκαν πότε και γονείς για αυτές τις αποφάσεις; Έχετε λάβει υπόψιν σας τον κοινωνικό και οικονομικό αντίκτυπο που έχουν αυτές οι αποφάσεις στην ελληνική οικογένεια; Έχετε καταλάβει ότι το επίπεδο ΟΛΩΝ τα μαθημάτων έχει εμβαθύνει πάρα πολύ. Αφήστε να μάθουν κάτι και στο πανεπιστήμιο...(όσοι πάνε) ΕΛΕΟΣ...ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ...ΜΗΝ ΜΑΣ ΦΟΡΤΩΝΕΤΑΙ ΑΛΛΟ.