Το νηπιαγωγείο έχει ανάγκη από μόνιμους εκπαιδευτικούς, από ειδικούς παιδαγωγούς, από υλικοτεχνικές υποδομές, από καθαρίστριες, από τραπεζοκόμους, από επιμορφώσεις. Σε κανέναν κλάδο πλην των εκπαιδευτικών, οι εργαζόμενοι δεν πληρώνουν για να επιμορφωθούν. Η εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας δεν εξυπηρετεί κανέναν παιδαγωγικό σκοπό. Χρειάζεται μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη, αν όντως θέλουμε αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, ή παραπάνω από έναν εκπαιδευτικό μέσα στην τάξη όπως γίνεται στα σχολεία του εξωτερικού που έχετε ως πρότυπα.
Το νηπιαγωγείο έχει ανάγκη από μόνιμους εκπαιδευτικούς, από ειδικούς παιδαγωγούς, από υλικοτεχνικές υποδομές, από καθαρίστριες, από τραπεζοκόμους, από επιμορφώσεις. Σε κανέναν κλάδο πλην των εκπαιδευτικών, οι εργαζόμενοι δεν πληρώνουν για να επιμορφωθούν. Η εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας δεν εξυπηρετεί κανέναν παιδαγωγικό σκοπό. Χρειάζεται μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη, αν όντως θέλουμε αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, ή παραπάνω από έναν εκπαιδευτικό μέσα στην τάξη όπως γίνεται στα σχολεία του εξωτερικού που έχετε ως πρότυπα.