"Ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου αξιολογεί την επιστημονική και διδακτική επάρκεια των εκπαιδευτικών και ιδίως την επάρκεια στα διδασκόμενα γνωστικά αντικείμενα, τον σχεδιασμό και την προετοιμασία της διδασκαλίας, την αξιοποίηση ποικίλου υλικού και πηγών στη διδασκαλία, την εφαρμογή διαφοροποιημένης παιδαγωγικής στη διδακτική πράξη, τη χρήση νέων τεχνολογιών και τη διαχείριση της σχολικής τάξης."
Καλά όλα αυτά. Tο ότι υπάρχουν τάξεις που κάνουν μάθημα σε containers ή σε αποθήκες , το ότι η πρόσβαση σε Η/Υ ή διαδραστικό πίνακα ή προτζέκτορα είναι ανέφικτη και πιθανότατα γίνεται με τα χρήματα του συλλόγου ; Δεν πρέπει να ληφθούν όλα αυτά υπόψιν;
H πρέπει για να διαφοροποιήσει τη διδασκαλία ο εκπαιδευτικός να βάζει το χέρι στην τσέπη συνεχώς , πράγμα που γίνεται , γιατί δυστυχώς η χρηματοδότηση για τέτοια πράγματα είναι μηδαμινή;
H μήπως πρέπει το σχολείο να ζητά χρηματοδοτήσεις από τη μία και την άλλη τοπική επιχείρηση;
Μήπως λοιπόν πρέπει να ζητήσουμε περισσότερα χρήματα για την εκπαίδευση πρώτα και καθολική ενίσχυση της δημόσιας εκπαίδευσης σε υποδομές και μετά να αξιολογήσουμε τον εκπαιδευτικό;
"Ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου αξιολογεί την επιστημονική και διδακτική επάρκεια των εκπαιδευτικών και ιδίως την επάρκεια στα διδασκόμενα γνωστικά αντικείμενα, τον σχεδιασμό και την προετοιμασία της διδασκαλίας, την αξιοποίηση ποικίλου υλικού και πηγών στη διδασκαλία, την εφαρμογή διαφοροποιημένης παιδαγωγικής στη διδακτική πράξη, τη χρήση νέων τεχνολογιών και τη διαχείριση της σχολικής τάξης." Καλά όλα αυτά. Tο ότι υπάρχουν τάξεις που κάνουν μάθημα σε containers ή σε αποθήκες , το ότι η πρόσβαση σε Η/Υ ή διαδραστικό πίνακα ή προτζέκτορα είναι ανέφικτη και πιθανότατα γίνεται με τα χρήματα του συλλόγου ; Δεν πρέπει να ληφθούν όλα αυτά υπόψιν; H πρέπει για να διαφοροποιήσει τη διδασκαλία ο εκπαιδευτικός να βάζει το χέρι στην τσέπη συνεχώς , πράγμα που γίνεται , γιατί δυστυχώς η χρηματοδότηση για τέτοια πράγματα είναι μηδαμινή; H μήπως πρέπει το σχολείο να ζητά χρηματοδοτήσεις από τη μία και την άλλη τοπική επιχείρηση; Μήπως λοιπόν πρέπει να ζητήσουμε περισσότερα χρήματα για την εκπαίδευση πρώτα και καθολική ενίσχυση της δημόσιας εκπαίδευσης σε υποδομές και μετά να αξιολογήσουμε τον εκπαιδευτικό;