Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ηλίας Λύκος | 23 Απριλίου 2020, 12:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το άρθρο 7: Η ενοποίηση των δύο ομάδων προσανατολισμού: Θετικής και Υγείας πρακτικά επαναφέρει το παλαιότερο σύστημα. Οι υποψήφιοι του πεδίου Υγείας θα διδάσκονται υποχρεωτικά Μαθηματικά και οι υποψήφιοι Θετικής Βιολογία; Είναι και τα δύο εξαιρετικά απαιτητικά μαθήματα, που απαιτούν την αποκλειστική προσοχή των μαθητών και μάλιστα όταν προετοιμάζονται για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Επίσης, δεν εντοπίζω τη χρησιμότητα της Βιολογίας Γ' Λυκείου (ως εξειδικευμένο μάθημα) σε έναν υποψήφιο του τμήματος Μαθηματικών ή αντίστοιχα τα Μαθηματικά (με την πληθώρα προχωρημένων γνώσεων) σε έναν υποψήφιο Ιατρικής. Θεωρώ ότι αν μαθητές διδάσκονται ένα μάθημα, το οποίο δεν θα εξεταστεί γραπτώς, για πέντε ώρες την εβδομάδα, ίσως οδηγήσει πολλούς να φεύγουν από τα σχολεία, να αδιαφορούν, οι καθηγητές να "κάνουν τα στραβά μάτια" και τελικά θα προκαλείται αναταραχή. Για αυτόν τον λόγο, προτείνω να μην πραγματοποιηθεί η ενοποίηση, ή οι μαθητές να επιλέγουν προαιρετικά, είτε τα Μαθηματικά, είτε τη Βιολογία, είτε και τα δύο, αν επιθυμούν να συμμετάσχουν και στα δύο πεδία.