Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Τσουγλη Αφροδίτη | 23 Απριλίου 2020, 13:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απορω γιατί κατά περιόδους γίνεται αυτή η συζήτηση για το μάθημα της Κοινωνιολογίας.απαραίτητο να υπάρχει σε ενα σύγχρονο σχολείο. Διαμορφώνει άτομα με κοινωνική ενσυναισθηση, ατομική ευθύνη και συλλογική συνείδηση. Βέβαια απαιτεί οι διδασκοντες να μην "κακοποιουν"την διδασκαλία του.πρωτίστως οι ίδιοι να το αγαπούν και να κατέχουν την επιστήμη ώστε να το μεταδωσουν και στους μαθητές. Οχι δεν διαμορφώνει αριστερους.διαμορφώνει πολίτες του κόσμου. Άλλωστε διδάσκονται Παρσονς,Βέμπερ,Μερτον.Μετά από τόσα Χρόνια στην εκπαίδευση θεωρώ σήμερα παρά ποτέ, επιτακτική την ανάγκη ύπαρξης του μαθήματος και της χρησιμοτητας του.