Στα Νηπιαγωγεία πρέπει να καθοριστεί τι ακριβώς θα μαθαίνουν τα νήπια. Οι δραστηριότητες και τα μαθήματα να έχουν ένα συγκεκριμένο στόχο. Ο Οδηγός σήμερα του Νηπιαγωγείου είναι αόριστος και χωρίς συγκεκριμένους στόχους μάθησης. Η φυσική αγωγή η θρησκευτική αγωγή και οι δεξιότητες που πρέπει να αποκτήσει το νήπιο δεν συγκεκριμενοποιούνται. Το ερώτημα με τα Αγγλικά είναι το πώς θα διδαχθούν, όταν το νήπιο έχει ανεπάρκεια κατανόησης και χρήσης ελληνικών λέξεων. Επίσης πόσο επαρκείς για διδασκαλία στο Νηπιαγωγείο θα είναι οι Καθηγήτριες Αγγλικών (κι ας έχουν Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας);
Στα Νηπιαγωγεία πρέπει να καθοριστεί τι ακριβώς θα μαθαίνουν τα νήπια. Οι δραστηριότητες και τα μαθήματα να έχουν ένα συγκεκριμένο στόχο. Ο Οδηγός σήμερα του Νηπιαγωγείου είναι αόριστος και χωρίς συγκεκριμένους στόχους μάθησης. Η φυσική αγωγή η θρησκευτική αγωγή και οι δεξιότητες που πρέπει να αποκτήσει το νήπιο δεν συγκεκριμενοποιούνται. Το ερώτημα με τα Αγγλικά είναι το πώς θα διδαχθούν, όταν το νήπιο έχει ανεπάρκεια κατανόησης και χρήσης ελληνικών λέξεων. Επίσης πόσο επαρκείς για διδασκαλία στο Νηπιαγωγείο θα είναι οι Καθηγήτριες Αγγλικών (κι ας έχουν Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας);