Ως νηπιαγωγός θεωρώ πως το Υπουργείο πρώτα πρέπει να δώσει βάση στην καθολική εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης και στην πρώιμη παρέμβαση με την πρόσληψη κατάλληλα καταρτισμένου εκπαιδευτικού προσωπικού.
Υπάρχουν παιδιά που δεν έχουν παράλληλη στήριξη για σχεδόν όλη την χρονιά ή την μοιράζονται με άλλα παιδιά.
Δε το γνωρίζουν αυτό στο Υπουργείο;;
Ή δεν τους είναι γνωστά τα οφέλη της πρώιμης παρέμβασης;
Αυτό δεν αποτελεί προτεραιότητα για το Υπουργείο αλλά αποτελεί η πρόσληψη εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας στο νηπιαγωγείο;;;
Η οποία άλλωστε μπορεί να διδαχθεί από εμάς τους ίδιους εφόσον σύμφωνα με το προσοντολόγιο έχουμε τα κατάλληλα διπλώματα Αγγλικής Γλώσσας(Proficiency, Lower) αλλά και είμαστε και παιδαγωγικά καταρτισμένοι να διδάξουμε σε αυτές τις ηλικίες.
Υπάρχει μεγάλο ποσοστο νηπίων με προβλήματα λόγου και άλλο ένα μεγάλο ποσοστό που είναι αλλόγλωσσα.
Ας αφήσουν εμάς τις νηπιαγωγούς να κάνουμε τη δουλειά μας και να βοηθήσουμε στην ένταξη όλων των παιδιών στο σχολικό περιβάλλον, να τους διδάξουμε την Ελληνική Γλώσσας και όπου εμείς κρίνουμε να διδάξουμε και την αγγλική γλώσσα μέσα απο δραστηριότητες που προκύπτουν από το καθημερινό πρόγραμμα και όχι άλλων ανθρώπων που δε θα ξέρουν ούτε τις ιδιαιτερότητες αλλά και ούτε τις ανάγκες των παιδιών αυτής της ηλικίας.
Ας σκεφτούμε επίσης τι σύγχυση θα προκαλέσει η παρουσία κι άλλων ατόμων μέσα σε μια τάξη που φοιτούν παιδιά με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες.
Και τώρα πια οι περισσότερες τάξεις έχουν παιδιά με ιδιαίτερς εκπαιδευτικές ανάγκες.
Έχουμε μεγαλύτερη ανάγκη απο την παρουσία σχολικών ψυχολόγων και λογοθεραπευτών που θα βοηθήσουν στην αντιμετώπιση δυσκολιών που αντιμετωπίζουμε καθημερινά μέσα στο νηπιαγωγείο.
Ως νηπιαγωγός θεωρώ πως το Υπουργείο πρώτα πρέπει να δώσει βάση στην καθολική εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης και στην πρώιμη παρέμβαση με την πρόσληψη κατάλληλα καταρτισμένου εκπαιδευτικού προσωπικού. Υπάρχουν παιδιά που δεν έχουν παράλληλη στήριξη για σχεδόν όλη την χρονιά ή την μοιράζονται με άλλα παιδιά. Δε το γνωρίζουν αυτό στο Υπουργείο;; Ή δεν τους είναι γνωστά τα οφέλη της πρώιμης παρέμβασης; Αυτό δεν αποτελεί προτεραιότητα για το Υπουργείο αλλά αποτελεί η πρόσληψη εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας στο νηπιαγωγείο;;; Η οποία άλλωστε μπορεί να διδαχθεί από εμάς τους ίδιους εφόσον σύμφωνα με το προσοντολόγιο έχουμε τα κατάλληλα διπλώματα Αγγλικής Γλώσσας(Proficiency, Lower) αλλά και είμαστε και παιδαγωγικά καταρτισμένοι να διδάξουμε σε αυτές τις ηλικίες. Υπάρχει μεγάλο ποσοστο νηπίων με προβλήματα λόγου και άλλο ένα μεγάλο ποσοστό που είναι αλλόγλωσσα. Ας αφήσουν εμάς τις νηπιαγωγούς να κάνουμε τη δουλειά μας και να βοηθήσουμε στην ένταξη όλων των παιδιών στο σχολικό περιβάλλον, να τους διδάξουμε την Ελληνική Γλώσσας και όπου εμείς κρίνουμε να διδάξουμε και την αγγλική γλώσσα μέσα απο δραστηριότητες που προκύπτουν από το καθημερινό πρόγραμμα και όχι άλλων ανθρώπων που δε θα ξέρουν ούτε τις ιδιαιτερότητες αλλά και ούτε τις ανάγκες των παιδιών αυτής της ηλικίας. Ας σκεφτούμε επίσης τι σύγχυση θα προκαλέσει η παρουσία κι άλλων ατόμων μέσα σε μια τάξη που φοιτούν παιδιά με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες. Και τώρα πια οι περισσότερες τάξεις έχουν παιδιά με ιδιαίτερς εκπαιδευτικές ανάγκες. Έχουμε μεγαλύτερη ανάγκη απο την παρουσία σχολικών ψυχολόγων και λογοθεραπευτών που θα βοηθήσουν στην αντιμετώπιση δυσκολιών που αντιμετωπίζουμε καθημερινά μέσα στο νηπιαγωγείο.