Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΚΡΙΠΑΡΟΠΟΥΛΟΥ | 23 Απριλίου 2020, 13:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε μια περίοδο δύσκολη και πρωτόγνωρη για την παγκόσμια κοινωνία, με τους πολίτες ψυχολογικά καταρρακωμένους, μουδιασμένους και χωρίς νηφαλιότητα, το να κατεβαίνει προς διαβούλευση ένα νομοσχέδιο που αφορά την Παιδεία, έναν τόσο ευαίσθητο τομέα, εκτός του ότι είναι αδόκιμο και δημιουργεί επιπλέον ανησυχία, μπορεί να αποβεί και επικίνδυνο για την δημοκρατία, εφόσον οι ενδιαφερόμενοι δεν μπορούν να εμπλακούν σε σοβαρό διάλογο. Αυτό το νομοσχέδιο πρέπει να αποσυρθεί άμεσα και η συζήτηση για αλλαγές στην Παιδεία να γίνει όταν αποκατασταθεί η ηρεμία και η καθημερινότητά μας. Η απομάκρυνση της Κοινωνιολογίας από τις Ανθρωπιστικές Σπουδές είναι αδιανόητη εφόσον μια σειρά σχολών σχετίζεται με το αντικείμενο και θα μπορούσε να αποφευχθεί εάν οι μαθητές/τριες μπορούσαν να επιλέξουν ανάμεσα στα Λατινικά και στην Κοινωνιολογία, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους στην επιλογή των Σχολών. Τα μαθήματα κοινωνιολογικού περιεχομένου αντί να εξοστρακίζονται θα έπρεπε να αναβαθμίζονται, ειδικά σε περιόδους κοινωνικής κρίσης, εφόσον βοηθούν τους νέους να αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα και να την αντιμετωπίζουν με σοβαρότητα, ωριμότητα και κριτική σκέψη. Οι κοινωνικοί επιστήμονες είναι απαραίτητοι τόσο στην κοινωνία όσο και στα σχολεία και θα διαπιστώσετε ότι οι περισσότεροι από αυτούς θα είναι και οι "εκπαιδευτικοί εμπιστοσύνης" που με την κοινωνική τους ευαισθησία θα προσπαθούν να δώσουν λύσεις στα προβλήματα που ανακύπτουν στους σχολικούς χώρους. Αυτό δεν είναι "πρόβλεψη" αλλά από την μακρόχρονη εμπειρία μου μέσα στα σχολεία, είναι η μέχρι τώρα διαπίστωσή μου! Οι κοινωνικοί επιστήμονες πάντα υπήρξαν "καθηγητές εμπιστοσύνης" ακόμα και σε περιόδους επαγγελματικής ανασφάλειας και απαξίωσης τόσο των ίδιων όσο και του αντικειμένου τους... Μην τους καταδικάζετε λοιπόν, στην ανεργία! Κριπαροπούλου Αντιγόνη Διευθύντρια του ΓΕΛ Καρέα