Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μιχάλης Πασπαλάς | 23 Απριλίου 2020, 13:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1) Πρέπει -επιτέλους- να σταματήσει η εμπλοκή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης σε αποφάσεις για ανάπτυξη/μείωση αριθμού τμημάτων, σε θέματα πρωινής ζώνης(!!!), σε θέματα τμημάτων και λειτουργίας ολοήμερου, και -γενικά- όλα τα όμοια ζητήματα καθημερινής λειτουργίας των σχολείων. Είναι απίστευτα γραφειοκρατική, χρονοβόρα, αντιπαραγωγική και ΑΧΡΗΣΤΗ διαδικασία. Είναι και προσβλητική -κατ' ουσία- των Διευθυντών/-ντριών Εκπαίδευσης, διότι δείχνει ότι το ΥΠΑΙΘ δεν τους εμπιστεύεται στην τήρηση της λογικής και της νομιμότητας και υποβαθμίζει την διοικητική ικανότητά τους στον ΑΜΕΣΟ χειρισμό καθημερινών θεμάτων. Γενικά ΟΛΕΣ οι παρόμοιες επίσημες Αποφάσεις, πρέπει -επιτέλους!!!_να λαμβάνονται σε επίπεδο σχολείου και Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Δεν είναι ούτε άσχετοι, ούτε επιρρεπείς σε παρατυπίες. 2) Εφόσον -κατά τις εγγραφές- υπάρχουν πλεονάζοντες μαθητές σε σχολεία και πρέπει να κατευθυνθούν σε όμορα, ΠΡΙΝ την ανταλλαγή εγγράφων, σύγκληση συνεδριάσεων, έκδοση Αποφάσεων, κ.ο.κ., πρέπει να υπάρχει ΑΜΕΣΗ τηλεφωνική ή/και δια ζώσης συνεργασία των γειτονικών Διευθυντών/Προϊσταμένων για την πιθανότητα ΑΜΕΣΗΣ επίλυσης (με ενημέρωση και των γονέων). Έχει δοκιμασμένα μεγάλη αποτελεσματικότητα, καταπολεμά την χρονοβόρα γραφειοκρατία και δίνει λύσεις -αποδεδειγμένα- γρηγορότερες, αποτελεσματικότερες και εξυπνότερες.