Όταν υπάρχουν παιδιά που δε μιλάνε καν τα ελληνικά ενώ είναι η μητρική τους γλώσσα η εισαγωγή των αγγλικών σε τι θα ωφελούσε αυτά τα παιδιά; αντι να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα ώστε να γίνεται πιο ουσιαστικό μάθημα με έμφαση σε παιδιά με δυσκολίες προσθέτουμε μια ξένη γλώσσα απλά και μόνο για λόγους εντυπωσιασμού στο ευρύ κοινό χωρίς στην ουσία να λαμβανουμε υποψιν τις πραγματικές ανάγκες των παιδιών αυτής της ηλικίας.
Όταν υπάρχουν παιδιά που δε μιλάνε καν τα ελληνικά ενώ είναι η μητρική τους γλώσσα η εισαγωγή των αγγλικών σε τι θα ωφελούσε αυτά τα παιδιά; αντι να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα ώστε να γίνεται πιο ουσιαστικό μάθημα με έμφαση σε παιδιά με δυσκολίες προσθέτουμε μια ξένη γλώσσα απλά και μόνο για λόγους εντυπωσιασμού στο ευρύ κοινό χωρίς στην ουσία να λαμβανουμε υποψιν τις πραγματικές ανάγκες των παιδιών αυτής της ηλικίας.