Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαρία | 23 Απριλίου 2020, 13:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Από παιδαγωγικής άποψης θα έπρεπε να υπήρχαν 2 νηπιαγωγοί σε κάθε τμήμα για να παραχθεί το εκπαιδευτικό έργο που επιδιώκεται. Δεν μπορεί μια νηπιαγωγός να καλύπτει παράλληλα τις εκπαιδευτικές ανάγκες, και όχι μόνο, τόσων παιδιών και να απαιτούνται τα μέγιστα στο έργο μας. Αντί να αυξήσουν το προσωπικό και να λυθούν τα τόσα ήδη προβλήματα που υπάρχουν βάζουμε τα αγγλικά μέσα στο νηπιαγωγείο ενώ παλεύουμε μέχρι το τέλος της χρονιάς για θέματα που το κράτος θεωρεί δεδομένα και λυμένα. Καταστροφική κίνηση ενώ αντ'αυτής θα μπορούσε να υπάρχει παράλληλη για κάθε μαθητή που τη χρειάζεται, ίδρυση νέων οργανικών θέσεων και τμημάτων ένταξης και φυσικά μείωση μαθητών. Δεν είναι πάρτυ το σχολείο και εμείς οι νηπιαγωγοί οι διασκεδαστές. Άτοπη και καταστροφική κίνηση για όσους δεν γνωρίζουν τη πραγματικότητα στις τάξεις.