Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαρία Μουτρίκα | 23 Απριλίου 2020, 13:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι απαράδεκτο σε μια προσπάθεια για αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, να αυξάνεται αντί να μειώνεται ο αριθμός των νηπιών-προνηπίων. Ιδιαίτερα, μετά την θέσπιση της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και την εισήγηση πανεπιστημιακών φορέων για περαιτέρω μείωση από τα 22 στα 15 παιδιά ανά τμήμα.Για ποια ποιότητα μιλάμε όταν είδη στα 22 παιδιά είναι απαραίτητη η δεύτερη νηπιαγωγός και τώρα πάμε και στα 26? Απαράδεκτο!!!!!!