Η εισαγωγή της ειδικοτητας της αγγλικής Γλώσσας στο νηπιαγωγείο θα αποπροσανατολίζει τα παιδιά απο το κύριο στόχο του νηπιαγωγείου. Ειδικά σε ηλικίες 3-6 μιας και οι μαθητές (νήπια- προσνήπια ) ειναι στην ιδια ταξη κρινεται περιττο. Σε αυτές τις ηλικίες τα παιδιά πρεπει να μαθαινουν να αυτοεξυπηρετουνται (σιτηση, ντυσιμο, τουαλέτα), να ακολουθουν κανόνες, να επικοινωνουν σωστα μεταξύ τους με ευγενεια και σεβασμό. Με βαση το Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου η μαθητες διδάσκονται θεματικές Γλώσσα, Μαθηματικά , μελέτη Περιβάλλοντος, Εικαστικά, ΤΠΕ αναδυόμενα μεσα απο δραστηριότητες βιωματικές με βαση τα ενδιαφέροντα και βιώματα τους. Το ίδιο οι Νηπιαγωγοί οπου αυτο επιτρεπεται μπορούν να εμπλουτίσουν τη διαδασκαλία τους με λέξεις, γνωσεις , ηθη και εθμιμα και πολιτισμο της Αγγλίας. Ειδικά τωρα που οι ταξεις ειναι πολυπολιτισμικες και πολυποικιλες (παιδια με αναπηρια, παιδια απο αλλες χωρες, παιδια με προβλήματα λόγου) οι νηπιαγωγοι προσπαθουν να βρουν ενα κοινο κωδικα επικοινωνιας απλό και κατανοητο βασισμενο στην ελληνικη γλωσσα. Μπορεί η εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας να ακούγεται αρκετα ελκυστική (όπως προβαλλεται απο τα ιδιωτικα εκπαιδευτηρια προφανως για να προσελκυσουν τους γονεις) όμως όλοι οι γονεις ξερουν ότι η αγγλική γλωσσα σε αυτη την ηλικία προσεγγισεται μεσα από ηχους- τραγουδια .Μιας και ειμαι αναπληρωτρια 29 χρονων εχω να παραθεσω πως με ενα LOWER -PROFICIENCY ΠΟΥ Εχουν οι περισσοτερες συναδελφοι μου επαρκουμε στο να προσεγγισουμμε διαθεματικα και αυτο τον τομεα αν κρινεται απαραιτητος. Πριν αποφασισεται γαι την εισαγωγη της ειδικοτητας της Αγγλικης γλωσσας αναρρωτηθητε αν αυτη η καθηγητρια εχει διδαχθει παιδαγωγικα μαθηματα και ψυχολογια για να ειναι καταλληλη να προσεγγισει αυτη την ηλικια
Η εισαγωγή της ειδικοτητας της αγγλικής Γλώσσας στο νηπιαγωγείο θα αποπροσανατολίζει τα παιδιά απο το κύριο στόχο του νηπιαγωγείου. Ειδικά σε ηλικίες 3-6 μιας και οι μαθητές (νήπια- προσνήπια ) ειναι στην ιδια ταξη κρινεται περιττο. Σε αυτές τις ηλικίες τα παιδιά πρεπει να μαθαινουν να αυτοεξυπηρετουνται (σιτηση, ντυσιμο, τουαλέτα), να ακολουθουν κανόνες, να επικοινωνουν σωστα μεταξύ τους με ευγενεια και σεβασμό. Με βαση το Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου η μαθητες διδάσκονται θεματικές Γλώσσα, Μαθηματικά , μελέτη Περιβάλλοντος, Εικαστικά, ΤΠΕ αναδυόμενα μεσα απο δραστηριότητες βιωματικές με βαση τα ενδιαφέροντα και βιώματα τους. Το ίδιο οι Νηπιαγωγοί οπου αυτο επιτρεπεται μπορούν να εμπλουτίσουν τη διαδασκαλία τους με λέξεις, γνωσεις , ηθη και εθμιμα και πολιτισμο της Αγγλίας. Ειδικά τωρα που οι ταξεις ειναι πολυπολιτισμικες και πολυποικιλες (παιδια με αναπηρια, παιδια απο αλλες χωρες, παιδια με προβλήματα λόγου) οι νηπιαγωγοι προσπαθουν να βρουν ενα κοινο κωδικα επικοινωνιας απλό και κατανοητο βασισμενο στην ελληνικη γλωσσα. Μπορεί η εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας να ακούγεται αρκετα ελκυστική (όπως προβαλλεται απο τα ιδιωτικα εκπαιδευτηρια προφανως για να προσελκυσουν τους γονεις) όμως όλοι οι γονεις ξερουν ότι η αγγλική γλωσσα σε αυτη την ηλικία προσεγγισεται μεσα από ηχους- τραγουδια .Μιας και ειμαι αναπληρωτρια 29 χρονων εχω να παραθεσω πως με ενα LOWER -PROFICIENCY ΠΟΥ Εχουν οι περισσοτερες συναδελφοι μου επαρκουμε στο να προσεγγισουμμε διαθεματικα και αυτο τον τομεα αν κρινεται απαραιτητος. Πριν αποφασισεται γαι την εισαγωγη της ειδικοτητας της Αγγλικης γλωσσας αναρρωτηθητε αν αυτη η καθηγητρια εχει διδαχθει παιδαγωγικα μαθηματα και ψυχολογια για να ειναι καταλληλη να προσεγγισει αυτη την ηλικια