Υπάρχει μεγάλο ποσοστό νηπίων που παρουσιάζει προβλήματα λόγου και ένα μεγάλο ποσοστό που δεν μιλάει μέσα στην τάξη γιατί είναι αλλόγλωσσα.
Οι δυσκολίες, που μπορεί να αντιμετωπίσει ένα δίγλωσσο (και σε αρκετές περιπτώσεις τρίγλωσσο) παιδί είναι οι εξής:
Φωνολογικά λάθη(κάποια φωνήματα μπορεί να μην υπάρχουν σε κάποιες γλώσσες)
Λάθη σε γραμματικούς και συντακτικούς κανόνες (υπάρχουν διαφορετικοί κανόνες σε κάθε γλώσσα)
Χρήση λέξεων και από τις δύο γλώσσες κατά τη διάρκεια της ομιλίας(με αποτέλεσμα να μπερδεύεται ο συνομιλητής)
Τα αγγλικά καλό θα ήταν να διδαχτούν από την πρώτη δημοτικού.Υπάρχουν σοβαρότερα Θέματα που χρειάζονται επίλυση στο Νηπιαγωγείο:
1. Έλλειψη προσωπικού. Είναι 1 Νηπιαγωγός ανά 22 παιδιά που από το χρόνου προγραμματιζεται να αυξηθεί σε 24 συν 10%. Έχουν ανάγκες πολλές φορές σε προσωπικό επίπεδο (χρειάζεται βοήθεια στην τουαλέτα, αρρωσταίνουν-κάνουν εμετό, χτυπάνε κτλ) εκ των πραγμάτων υπάρχουν φορές που μένουν μόνα τους είτε στην αυλή είτε στην τάξη.
2. Εισαγωγή σχολικών ψυχολόγων.
3.Ελλειπεις κτηριακες υποδομές και έλλειψη παιδαγωγικό υλικού όπως επίσης και η ελλιπής καθαριότητα γιατί δεν υπάρχουν καθαριστριες κατά τη διάρκεια ωραρίου του σχολειου.
Υπάρχει μεγάλο ποσοστό νηπίων που παρουσιάζει προβλήματα λόγου και ένα μεγάλο ποσοστό που δεν μιλάει μέσα στην τάξη γιατί είναι αλλόγλωσσα. Οι δυσκολίες, που μπορεί να αντιμετωπίσει ένα δίγλωσσο (και σε αρκετές περιπτώσεις τρίγλωσσο) παιδί είναι οι εξής: Φωνολογικά λάθη(κάποια φωνήματα μπορεί να μην υπάρχουν σε κάποιες γλώσσες) Λάθη σε γραμματικούς και συντακτικούς κανόνες (υπάρχουν διαφορετικοί κανόνες σε κάθε γλώσσα) Χρήση λέξεων και από τις δύο γλώσσες κατά τη διάρκεια της ομιλίας(με αποτέλεσμα να μπερδεύεται ο συνομιλητής) Τα αγγλικά καλό θα ήταν να διδαχτούν από την πρώτη δημοτικού.Υπάρχουν σοβαρότερα Θέματα που χρειάζονται επίλυση στο Νηπιαγωγείο: 1. Έλλειψη προσωπικού. Είναι 1 Νηπιαγωγός ανά 22 παιδιά που από το χρόνου προγραμματιζεται να αυξηθεί σε 24 συν 10%. Έχουν ανάγκες πολλές φορές σε προσωπικό επίπεδο (χρειάζεται βοήθεια στην τουαλέτα, αρρωσταίνουν-κάνουν εμετό, χτυπάνε κτλ) εκ των πραγμάτων υπάρχουν φορές που μένουν μόνα τους είτε στην αυλή είτε στην τάξη. 2. Εισαγωγή σχολικών ψυχολόγων. 3.Ελλειπεις κτηριακες υποδομές και έλλειψη παιδαγωγικό υλικού όπως επίσης και η ελλιπής καθαριότητα γιατί δεν υπάρχουν καθαριστριες κατά τη διάρκεια ωραρίου του σχολειου.