Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ Σ. | 23 Απριλίου 2020, 13:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θέλω να εκφράσω την αντίθεσή μου στην επαναφορά των Λατινικών ως εξεταζόμενου Πανελλαδικώς μαθήματος… Διερωτώμαι πως γίνεται αυτό ΧΩΡΙΣ απολύτως καμμία αιτιολόγηση από την πλευρά του Υπουργείου…, όταν στην θεωρητική κατεύθυνση η πλειοψηφία των σχολών χαρακτηρίζονται (με τον έναν ή τον άλλον τρόπο) ως “κοινωνικές / πολιτικές κλπ.” και στη συντριπτική πλειοψηφία των προγραμμάτων σπουδών ΟΛΩΝ των Πανεπιστημιακών Τμημάτων της κατεύθυνσης, η Κοινωνιολογία αποτελεί βασικό μάθημα από το 1ο έτος. Πως γίνεται αλήθεια να θέλει να σπουδάσει κάποιος Κοινωνιολογία και Πολιτικές επιστήμες με Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα τα Αρχαία και τα Λατινικά ? Είναι πραγματικά κρίμα ένα τόσο αξιόλογο μάθημα για κάθε μαθητή /ρια να καταντήσει ένα αδιάφορο μάθημα “β΄κατηγορίας”..!! Τουλάχιστον ας δοθεί το δικαίωμα επιλογής στους μαθητές /ριες Γ΄ Λυκείου μεταξύ Κοινωνιολογίας και Λατινικών…