Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη insider | 23 Απριλίου 2020, 13:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί κατατάσσονται μισθολογικά πλέον κάτω από όλες τις χώρες της Βόρειας και Δυτικής Ευρώπης, κάτω από όλες τις μεσογειακές ευρωπαϊκές χώρες (πιο κάτω από Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία, Κύπρο και Μάλτα!), πιο κάτω ακόμη κι από τους εκπαιδευτικούς της Τουρκίας! Ο μισθός του εκπαιδευτικού και η στήριξη της Δημόσιας Δωρεάν Παιδείας δεν είναι απλά ζήτημα αξιοπρέπειας για τους εκπαιδευτικούς. Είναι πάνω απ’ όλα ζήτημα στήριξης της δημοκρατίας, την οποία πλήττουν θανάσιμα οι μνημονιακές πολιτικές λιτότητας που ακολουθούν όλες οι κυβερνήσεις μέχρι σήμερα. Οι χώρες που σέβονται τους εκπαιδευτικούς έχουν καλύτερα αποτελέσματα στους μαθητές. ...δει δε χρημάτων για την παιδεία Kαι δεν πρέπει να θεωρηθή υπερβολή, εάν ισχυρισθή τις, ότι η οικονομική ενίσχυσις του δασκάλου πρέπει να είνε ακόμη γενναιοτέρα. Είνε χρήμα, το οποίον η ορθή παιδεία θα αποδώσει εις την πολιτείαν και την κοινωνίαν πολλαπλάσιον. Εχουν περάσει 89 χρόνια από τότε που ο Δημήτρης Γληνός αρθρογραφούσε πύρινα στο περιοδικό «Αναγέννηση» κι ονειρευόταν μια νέα θέση για τον δάσκαλο στην κοινωνία.