Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαρια | 23 Απριλίου 2020, 13:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ακόμη και τα 22 νήπια που ισχύουν φέτος είναι ήδη πολλά. Υποβαθμίζει ο ρόλος του νηπιαγωγείου. Με 24+ παιδιά καταρχάς δεν επαρκούν οι κτιριακες υποδομές γιατί συνήθως οι αίθουσες είναι πολύ μικρές και οι χώροι γενικά ακατάλληλοι και διακινδυνευεται η ασφάλεια των παιδιών ειδικά σε αυτή την ηλικια. Επίσης εκμηδενίζει ο παιδαγωγικός ρόλος του νηπιαγωγείου διότι δεν μπορεί να υπάρξει η επαρκείς χρονική και ουσιαστική επαφή και αλληλεπιδράση της νηπιαγωγού με κάθε ένα νήπιο ξεχωριστα. Το Νηπιαγωγείο μετατρέπεται πολύ απλά σε παιδοφυλακτηριο. Και ειδικά στην εποχή που διανύουμε με την απειλή της πανδημίας να, τυπα την πόρτα το μέτρο αυτό είναι το πλέον ακατάλληλο. Θα πρέπει να αναλογιστεί κάποιος ότι τα νήπια στο νηπιαγωγείο δεν βρίσκονται σταθερά σε ένα θρανίο αλλά κινούνται συνέχεια στο χώρο στον οποίο χρησιμοποιούν το κοινό παιδαγωγικό υλικό που υπάρχει στην τάξη.