Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σαΐτης Οδυσσέας | 23 Απριλίου 2020, 13:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η κοινωνιολογία δεν θα έπρεπε να είναι μόνο μάθημα στις ανθρωπιστικές επιστήμες αλλά να τεθεί υποχρεωτική για όλους τους κλάδους μαθημάτων και τάξεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης! Με την αφαίρεση της αντί να διευκολύνεται την θέση των μαθητών κοιτάτε να δυσχεραίνετε ακόμη περισσότερο την θέση τους σε αυτή την κοινωνία !!! Λυπάμαι πραγματικά μιας και είμαι και εγώ μαθητής να βλέπω σχόλια ότι η κοινωνιολογία είναι άχρηστη, δυστυχώς όμως αυτά τα σχολεία αντιπροσωπεύουν την γνώμη ενός απαίδευτου κοινού !!! Με τις αλλαγές στις οποίες στηρίζεται το μέλλον της εκπαίδευσης κοιτάτε να γκρεμίζεται κυριολεκτικά τις προοπτικές για μια δημοκρατική και άρτια εκπαίδευση!!! Δεν νοείται να θεωρείται η κοινωνιολογία περιττό μάθημα !!! Δεν αναλογίζεται κανένας τις ευκαιρίες που δίνει αυτό το μάθημα στους εκαπιδευτικους για να καταφέρουν να αφυπνίσουν τις συνειδήσεις των μαθητών και να τους διαμορφώσουν αξίες ... Δεν φαίνεται καμία διάθεση βελτίωσης της ελληνικές εκπαίδευσης με την απόφαση αυτή αντιθέτως η διάθεση καταστροφής της! Κάποιες φορές βλέποντας τα σχέδια που θα αντιπροσωπεύουν την μελλοντική εκπαίδευση λυπάμαι πραγματικά που αφιερώνω την καθημερινότητα μου σε ένα θρανίο !!! Πρέπει κάποια στιγμή να σκεφτείτε σοβαρές αλλαγές για βελτιώσετε την ποιότητα της εκπαίδευσης και όχι να παίρνετε ανούσιες αποφάσεις απλώς για να προκαλέσετε αντιδράσεις και να δείξετε για άλλη μια φορά την φαιδρότητα της δουλειά σας...