Μιλάνε για εισαγωγή νέων δεξιοτήτων και στο νηπιαγωγείο. Αλήθεια έχουν ασχοληθεί ποτέ με το αναλυτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου και τι αυτό πρεσβεύει, τι επιδιώκει και πώς το επιτυγχάνει; Αν το είχαν κάνει θα είχαν καταλάβει ότι δεν θα πρέπει να τίθεται τέτοιο θέμα μια που αυτό στοχεέυει στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού και στη δημιουργία ενός μελλοντικού υπεύθυνου πολίτη αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες και όλες τις ευκαιρίες που δίνονται καθημερινά. Και φυσικά για όλα αυτά έχουν εκπαιδευτεί κατάλληλα ΜΟΝΟ οι νηπιαγωγοί των οποίων η κατάρτιση είναι αξιοζήλευτη από πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Αλήθεια πόσο καλά γνωρίζει την ψυχολογία, τις δυνατότητες και τον τρόπο διδασκαλίας ένας εκπαιδευτικός των νέων εμπλεκόμενων ειδικοτήτων που συνήθως ούτε καν παιδαγωγική επάρκεια διαθέτει; Κι αν υπάρχει διάθεση επιμόρφωσης γιατί αυτό να μη γίνει στις νηπιαγωγούς ακόμα και πάνω σε αυτές τις νέες δεξιότητες που πρεσβεύουν; Και για να μην αδικώ κανένα φαντάζομαι ότι και για εμένα θα ήταν μια νέα βολική πρόκληση αν ήμουν εκπαιδευτικός των παραπάνω ειδικοτήτων. Τώρα όμως που δεν είμαι, βλέπω απλά τον απώτερο στόχο αυτής της κίνησης που δεν είναι άλλος από την μείωση των θέσεων των νηπιαγωγών σε συνδυασμό με πρόσφατη απόφαση αύξησης των παιδιών ανά τμήμα.
Θα ήταν λοιπόν προτιμότερο να δώσουν έμφαση στο έργο που ήδη τελείται στο νηπιαγωγείο βελτιώνοντας τις συνθήκες και όχι να προσθέσουν νέα στοιχεία που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα
Μιλάνε για εισαγωγή νέων δεξιοτήτων και στο νηπιαγωγείο. Αλήθεια έχουν ασχοληθεί ποτέ με το αναλυτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου και τι αυτό πρεσβεύει, τι επιδιώκει και πώς το επιτυγχάνει; Αν το είχαν κάνει θα είχαν καταλάβει ότι δεν θα πρέπει να τίθεται τέτοιο θέμα μια που αυτό στοχεέυει στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού και στη δημιουργία ενός μελλοντικού υπεύθυνου πολίτη αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες και όλες τις ευκαιρίες που δίνονται καθημερινά. Και φυσικά για όλα αυτά έχουν εκπαιδευτεί κατάλληλα ΜΟΝΟ οι νηπιαγωγοί των οποίων η κατάρτιση είναι αξιοζήλευτη από πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Αλήθεια πόσο καλά γνωρίζει την ψυχολογία, τις δυνατότητες και τον τρόπο διδασκαλίας ένας εκπαιδευτικός των νέων εμπλεκόμενων ειδικοτήτων που συνήθως ούτε καν παιδαγωγική επάρκεια διαθέτει; Κι αν υπάρχει διάθεση επιμόρφωσης γιατί αυτό να μη γίνει στις νηπιαγωγούς ακόμα και πάνω σε αυτές τις νέες δεξιότητες που πρεσβεύουν; Και για να μην αδικώ κανένα φαντάζομαι ότι και για εμένα θα ήταν μια νέα βολική πρόκληση αν ήμουν εκπαιδευτικός των παραπάνω ειδικοτήτων. Τώρα όμως που δεν είμαι, βλέπω απλά τον απώτερο στόχο αυτής της κίνησης που δεν είναι άλλος από την μείωση των θέσεων των νηπιαγωγών σε συνδυασμό με πρόσφατη απόφαση αύξησης των παιδιών ανά τμήμα. Θα ήταν λοιπόν προτιμότερο να δώσουν έμφαση στο έργο που ήδη τελείται στο νηπιαγωγείο βελτιώνοντας τις συνθήκες και όχι να προσθέσουν νέα στοιχεία που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα