Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Αλεξάνδρα | 23 Απριλίου 2020, 14:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καταρχάς, η διατήρηση του συστήματος των τετραμήνων είναι τουλάχιστον απαράδεκτη. Οι μαθητές παίρνουν τον πρώτο έλεγχο τον Φεβρουάριο, επομένως δεν έχουν πολύ χρόνο για βελτίωση έως το τέλος του σχολικού έτους. Επίσης, είναι παγκοσμίως αποδεκτή στην παιδαγωγική επιστήμη η συχνή αξιολόγηση των μαθητών, κάτι που φυσικά δεν συμβαίνει με αυτό το σύστημα, το οποίο προάγει την χαλαρότητα. Όσο για την εξέταση των φιλολογικών μαθημάτων σε τρίωρα ποτέ κανείς δεν κατάλαβε που αποσκοπεί και τι προσφέρει. Οι μαθητές κουράζονται κατά την προετοιμασία τους (έχουν να διαβάσουν 2 βαριά μαθήματα για μία ημέρα) και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αποστρέφονται τα συγκεκριμένα μαθήματα. Δίωρη κανονική εξέταση για κάθε φιλολογικό μάθημα και σε διαφορετικές ημέρες.