Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΗΣ Κ | 23 Απριλίου 2020, 14:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ (ΕΚ ΝΕΟΥ) ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ.Η ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ.ΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΓΩ ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΩΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΑ ΣΕ ΑΥΤΑ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΦΡΑΣΗ DUM SPIRO SPERO.ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ ΤΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΥΠΗΡΞΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ.ΑΝ ΟΜΩΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟΤΕ Η ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΙΣΩΣ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΤΡΥΦΗΣΕΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ,ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΟΤΙ ΠΡΟΩΘΕΙ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΠΟΝΑΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΒΟΥΜΕ. ΤΟ ΘΕΡΑΠΕΥΟΥΜΕ.ΚΑΛΩ ΤΗΝ κ.ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑ ΞΑΝΑΔΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕς ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ Η ΑΛΛΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ. Υ.Γ: ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ.ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΥΠΟΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΛΑΔΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝΕΦΕΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ...