Εν μέσω πανδημίας το υπουργείο παιδείας ανακοινώνει ένα νομοσχέδιο το οποίο πλήττει το δημόσιο σχολείο.
Και όσο για τα νηπιαγωγεία, "οι προτάσεις του" έρχονται σε αντίθεση με το αναλυτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου μια και δεν υπάρχουν διακριτά γνωστικά αντικείμενα όπως είναι γνωστό. Η Φυσική αγωγή υπάρχει ήδη στην παιδαγωγική πρακτική του νηπιαγωγείου όπως και άλλες επιμέρους κατευθύνσεις.
Η εκμάθηση της δεύτερης ξένης γλώσσας (Αγγλικά) όμως, λειτουργεί σε βάρος της ανάπτυξης του παιδιού -όταν δεν είναι η μητρική του- .Στο νηπιαγωγείο επιδιώκουμε την ανάπτυξη προφορικού λόγου, αναδυόμενου γραμματισμού και φωνολογικής ενημερότητας.Η εισαγωγή ξένης γλώσσας που θα βοηθήσει ένα παιδί της προσχολικής ηλικίας;Ας αυξηθούν οι ώρες στα δημοτικά και στα γυμνάσια και να μην τρέχουν γονείς και παιδιά στα φροντιστήρια !Γι αυτό λοπον:
ΌΧΙ ΣΤΗΝ ΈΝΤΑΞΗ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΆ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΊΟ!
Εν μέσω πανδημίας το υπουργείο παιδείας ανακοινώνει ένα νομοσχέδιο το οποίο πλήττει το δημόσιο σχολείο. Και όσο για τα νηπιαγωγεία, "οι προτάσεις του" έρχονται σε αντίθεση με το αναλυτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου μια και δεν υπάρχουν διακριτά γνωστικά αντικείμενα όπως είναι γνωστό. Η Φυσική αγωγή υπάρχει ήδη στην παιδαγωγική πρακτική του νηπιαγωγείου όπως και άλλες επιμέρους κατευθύνσεις. Η εκμάθηση της δεύτερης ξένης γλώσσας (Αγγλικά) όμως, λειτουργεί σε βάρος της ανάπτυξης του παιδιού -όταν δεν είναι η μητρική του- .Στο νηπιαγωγείο επιδιώκουμε την ανάπτυξη προφορικού λόγου, αναδυόμενου γραμματισμού και φωνολογικής ενημερότητας.Η εισαγωγή ξένης γλώσσας που θα βοηθήσει ένα παιδί της προσχολικής ηλικίας;Ας αυξηθούν οι ώρες στα δημοτικά και στα γυμνάσια και να μην τρέχουν γονείς και παιδιά στα φροντιστήρια !Γι αυτό λοπον: ΌΧΙ ΣΤΗΝ ΈΝΤΑΞΗ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΆ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΊΟ!