Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Βασιλικη | 23 Απριλίου 2020, 14:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πως γίνεται απο την μια να θελετε να <> το νηπιαγωγειο με νεες ειδικοτητες για να κερδισετε εντυπωσεις και απο την αλλη να θελετε αυξηση του αριθμου μαθητωνεως 26 παιδια? Μην ξεχνατε οτι οι ταξεις τωρα ειναι πολυποικιλες και ανομοιομορφες καθως εχει ηλικες 3,5-6 ετων συμπεριλαμβανομενου παιδιων με αναπηριες (3-4 σε καθε ταξη) και απο διαφορα πολυπολιτισμικα περιβαλλοντα (παιδιά από αλβανια, ρωσια, βουλγαρια, ρομα,ινδια). Σίγουρα αυτη η ενεργεια θα υποβαθμισει το ρόλο του νηπιαγωγειου