Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ιωάννης Σαββίδης | 23 Απριλίου 2020, 14:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οπωσδήποτε πρέπει ο τελειόφοιτος υποψήφιος για τις Πολυτεχνικές σχολές και τα τμήματα Θετικών σχολών, να εξετάζεται στην Πληροφορική και όχι στην Χημεία. Οι απόφοιτοι των πολυτεχνικών σχολών, δεν ανταγωνίζονται τους αντίστοιχους αποφοίτους της Ελλάδας, αλλά του εξωτερικού (Βουλγαρία, Ινδία, Κίνα, Πολωνία, Γερμανία κα). Υστερούν πάρα πολύ στον προγραμματισμό. Ο Προγραμματισμός σαν δεξιότητα και γνώση μετράει πάρα πολύ στην αναζήτηση εργασίας. Δεν νοείται απόφοιτος Πολυτεχνικής σχολής ή Τμήματος Θετικών επιστημών να μην ξέρει να προγραμματίζει. Κι όμως εδώ στην Ελλάδα υπάρχουν. Η μεταρύθμιση του Μπαλτά δημιούργησε στρατιές αποφοίτων, που είναι κάτοχοι πτυχίου. Χωρίς να διαθέτουν τις σύγχρονες δεξιότητες. Όταν περνάει κάποιος σε τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής κτλ, χωρίς Αλγοριθμική σκέψη είναι πλέον εγκληματικό!!!!! Δεν ζούμε στο 1990 - 1995. Πλέον οι ανάγκες είναι διαφορετικές. Ζούμε στον κόσμο της Πληροφορικής.