Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Σεραλίδου Ελένη | 23 Απριλίου 2020, 14:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα σας. Με την τοποθέτηση του μαθήματος της Πληροφορικής στην Β' ομάδα ως μόνη αλλαγή, ΔΕΝ αναβαθμίζεται το μάθημα! Είναι δυνατόν ένα τόσο σημαντικό αντικείμενο για την εποχή μας να διδάσκεται μόνο 1 ώρα την εβδομάδα στο Γυμνάσιο;;; Πως θα μπορέσουν οι εκπαιδευτικοί να καλύψουν την ραγδαία εξέλιξη σε αυτό τον τομέα, να προετοιμάσουν σωστά και άρτια τους μαθητές τους ώστε να αποκτήσουν τις κατάλληλες γνώσεις και δεξιότητες σε αυτό το τόσο σημαντικό μάθημα; Επιπλέον, έχετε αντιληφθεί ότι οι πληροφορικοί εργάζονται στα σχολεία πολύ περισσότερο από αυτό που τους αναλογεί, γιατί εκτός από τη διδασκαλία των μαθημάτων τους, χωρίς ενημερωμένα βιβλία και με τεράστιες ελλείψεις σε εξοπλισμό, καλούνται να υποστηρίξουν τεχνικά τα εργαστήρια, και όχι μόνο αφού πλέον δεν υπάρχουν τεχνικές υπηρεσίες υποστήριξης, αλλά και τεχνικά και γραμματειακά όλο το σχολείο τους (και πολλές φορές περισσότερα από ένα σχολεία ανάλογα με τις τοποθετήσεις τους); Να θυμίσω ότι καταργήσατε τις ΚΕΠΛΗΝΕΤ που αποτελούσαν πολύ μεγάλη βοήθεια για την υποστήριξη των εργαστηρίων μας και επιπλέον τις ώρες εργαστηριακής υποστήριξης! Επιτέλους αντιμετωπίστε το μάθημα της Πληροφορικής και τους Πληροφορικούς με τη σοβαρότητα που τους αρμόζει!!