Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι ένα σωστό μέτρο μεν, πρέπει να γίνει με ιδιαίτερη προσοχή δε. Καταρχάς, πρέπει να επανέλθει ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ ο οποίος εξέταζε τουλάχιστον γνωστικά και παιδαγωγικά τους καθηγητές. Ακόμη, πρέπει να γίνονται σοβαρά ψυχολογικά τεστ, τόσο πριν από τον πρώτο διορισμό όσο και κατά τα επόμενα έτη εργασίας των καθηγητών. Από τη στιγμή που μπαίνει με επετηρίδα και η κουτσή Μαρία στο σχολείο, είναι φυσικό η ποιότητα της εκπαίδευσης να έχει μειωθεί δραματικά.
Επιπλέον, πρέπει να δοθεί προσοχή στο ρόλο του διευθυντή σε αυτή τη διαδικασία αξιολόγησης. Ο ρόλος του πρέπει να μείνει όσο το δυνατόν πιο ουδέτερος ώστε να μην δημιουργήσει καταστάσεις "κλίκας" και ανταγωνισμού μεταξύ των εκπαιδευτικών. Τέλος, προσοχή στο ρόλο των γονέων. Καλό είναι να υπάρχει αλληλεπίδραση ανάμεσα σε αυτούς και στους καθηγητές αλλά με μέτρο, καθώς είναι συχνά τα φαινόμενα προσπάθειας επιβολής της γνώμης των γονέων προς το εκπαιδευτικό προσωπικό.
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι ένα σωστό μέτρο μεν, πρέπει να γίνει με ιδιαίτερη προσοχή δε. Καταρχάς, πρέπει να επανέλθει ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ ο οποίος εξέταζε τουλάχιστον γνωστικά και παιδαγωγικά τους καθηγητές. Ακόμη, πρέπει να γίνονται σοβαρά ψυχολογικά τεστ, τόσο πριν από τον πρώτο διορισμό όσο και κατά τα επόμενα έτη εργασίας των καθηγητών. Από τη στιγμή που μπαίνει με επετηρίδα και η κουτσή Μαρία στο σχολείο, είναι φυσικό η ποιότητα της εκπαίδευσης να έχει μειωθεί δραματικά. Επιπλέον, πρέπει να δοθεί προσοχή στο ρόλο του διευθυντή σε αυτή τη διαδικασία αξιολόγησης. Ο ρόλος του πρέπει να μείνει όσο το δυνατόν πιο ουδέτερος ώστε να μην δημιουργήσει καταστάσεις "κλίκας" και ανταγωνισμού μεταξύ των εκπαιδευτικών. Τέλος, προσοχή στο ρόλο των γονέων. Καλό είναι να υπάρχει αλληλεπίδραση ανάμεσα σε αυτούς και στους καθηγητές αλλά με μέτρο, καθώς είναι συχνά τα φαινόμενα προσπάθειας επιβολής της γνώμης των γονέων προς το εκπαιδευτικό προσωπικό.