Καλημέρα σε όλους/ες τους/τις συναδέλφους και την κα. Υπουργό και Υφυπουργό.
Θα ήθελα να εκφράσω την άποψη μου σχετικά με την ύπαρξη ή όχι πριμοδότησης για δυσπρόσιτα σχολεία.
Η διδακτική χρονιά είναι ίδια για όλους, είτε είναι στην Αθήνα, είτε είναι στο Αγαθονήσι, οπότε ΔΕΝ θα πρέπει να ισχύσουν τα δυσπρόσιτα
Πρέπει σε αυτή τη ζωή να μάθουμε να διεκδικούμε βάση αληθινών στοιχείων και όχι πλασματικών (όπως τα κοινωνικά κριτήρια - ενώ υπάρχει μέριμνα από το κράτος ώστε αυτοί οι άνθρωποι να έχουν πλήρεις υποστήριξη, εντούτοις έχουν έξτρα δικαιώματα και στην εργασία καταστρατηγώντας το άρθρο του Συντάγματος για ισότητα στην εργασία) στοιχείων.
Η πρότασή μου είναι:
1. Οικονομική ενίσχυση σε όσους πάνε σε δυσπρόσιτα σχολεία.
2. Επίδομα ενοικίου (ποσόστωση) ειδικά σε τουριστικά νησιά (Μύκονος, Σαντορίνη, κλπ).
3. Να συνεχιστεί η χρήση του "ΜΑΝ" για τα νησιά.
4. Κατάργηση Κοινωνικών κριτηρίων (και για τα δυσπρόσιτα).
Με εκτίμηση
Καλημέρα σε όλους/ες τους/τις συναδέλφους και την κα. Υπουργό και Υφυπουργό. Θα ήθελα να εκφράσω την άποψη μου σχετικά με την ύπαρξη ή όχι πριμοδότησης για δυσπρόσιτα σχολεία. Η διδακτική χρονιά είναι ίδια για όλους, είτε είναι στην Αθήνα, είτε είναι στο Αγαθονήσι, οπότε ΔΕΝ θα πρέπει να ισχύσουν τα δυσπρόσιτα Πρέπει σε αυτή τη ζωή να μάθουμε να διεκδικούμε βάση αληθινών στοιχείων και όχι πλασματικών (όπως τα κοινωνικά κριτήρια - ενώ υπάρχει μέριμνα από το κράτος ώστε αυτοί οι άνθρωποι να έχουν πλήρεις υποστήριξη, εντούτοις έχουν έξτρα δικαιώματα και στην εργασία καταστρατηγώντας το άρθρο του Συντάγματος για ισότητα στην εργασία) στοιχείων. Η πρότασή μου είναι: 1. Οικονομική ενίσχυση σε όσους πάνε σε δυσπρόσιτα σχολεία. 2. Επίδομα ενοικίου (ποσόστωση) ειδικά σε τουριστικά νησιά (Μύκονος, Σαντορίνη, κλπ). 3. Να συνεχιστεί η χρήση του "ΜΑΝ" για τα νησιά. 4. Κατάργηση Κοινωνικών κριτηρίων (και για τα δυσπρόσιτα). Με εκτίμηση