Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ | 23 Απριλίου 2020, 14:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΟΡΘΗ η κατάργηση της περ. α’ της παρ. 5 του άρθρου 4 του ν. 4186/2013 (προσμέτρηση κατά 90% των μορίων που συγκεντρώνει ο υποψήφιος στα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα και κατά 10% του απολυτηρίου) και η αντικατάστασή της με τη μέτρηση του συνόλου των μορίων που συγκεντρώνει ο υποψήφιος στα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα του οικείου Επιστημονικού Πεδίου. ΟΡΘΗ η επαναφορά των συντελεστών βαρύτητας. Γιατί θα πρέπει να προσδιορίζονται ετησίως και όχι άπαξ; Η Γ' Λυκείου εδώ και δεκαετίες αποτελεί ουσιαστικά προπαρασκευαστικό έτος για τις Πανελλαδικές. Η επιβάρυνση των μαθητών (ειδικά των Ανθρωπιστικών σπουδών) με ένα μάθημα σαν τα Μαθηματικά θα προσθέσει άγχος και κόπο και τίποτα περισσότερο έστω και εάν ασχοληθεί ακόμα και λίγο κανείς με αυτό. Επί πλέον δε, ό,τι γνώσεις μαθηματικών χρειάζεται ένας επιστήμονας των λεγόμενων ανθρωπιστικών επιστημών, τις έχει ήδη λάβει και με το παραπάνω τις προηγούμενες χρονιές. Ομοίως, η διδασκαλία ξένων γλωσσών στην Γ' Λυκείου θα πρέπει να περιορισθεί μόνο στους μαθητές που πρόκειται να εξετασθούν σε κάποια από αυτές ως ειδικό μάθημα. Για να συνδράμει το Σχολείο αποτελεσματικά και ουσιαστικά στην προσπάθεια των υποψηφίων, θα πρέπει να επικεντρωθούν οι προσπάθειες μαθητών και καθηγητών στα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα του οικείου Επιστημονικού Πεδίου.